Welk hoten keukentje is het allerleukst en niet al te kostbaar? Dochter wordt in sept twee jaar.. Hebben niet super veel ruimte over nu nr drie op komst is en er dus weer een box in de kamer staat over enige tijd..
Deze heeft mijn dochter vanaf 1 jaar en 9 maanden. Ze speelt er nog steeds mee. New Classic Toys Bon Appetit | Kinderkeuken.nl
Kidkraft roze vintage keuken Wij hebben deze. Ben er nog iedere dag blij mee! Gaat geen dag voorbij dat er niet mee gespeeld wordt.
Als je en beetje handig bent.. google eens op DIY play kitchen! Dan kom je heel veel tips tegen over hoe je oud meubilair (nachtkastje, televisiekastje) kunt ombouwen tot keukentje. Die van mij gaat morgen in de laatste laag verf..
Wij hebben die van de Hema, is niet zo groot en ook niet duur. Is wel heel leuk, gezellige kleuren en alles dr op, magnetron, kraan, wasbakje, kookplaatjes met knoppen die tikken, kastjes.... En leuke spulletjes erbij te krijgen. Mijn dochtertje heeft bijv de pannenset, een bakje met groenten die je kan snijden(klitteband) met houten mesje en een kistje met brood. Daarnaast wat los servies.
Hij is af! het was een oud bruin telefoonkastje en ben er wel even mee bezig geweest, maar ben heel blij met het resultaat!