he dames, wie speeld er ook myfreezoo.nl het is een leuk spel, en als je je verveelt kun je altijd je dierentuin onderhouden. groetjesss
Is het net zoiets als the sims?? Daar ben ik zo aan verslaafd . Zal eens kijken, misshcien dat er een nieuwe verslaving geboren is
of het lijkt als sims, ja en nee. je moet opdrachten doen en je dieren verzorgen. en na een lange tijd kan je uit bereiden en heb je een hele grote dieren tuin met alles er op en er aan. je moet wel geduld hebben leuk voor tussen door, laat het me ff weten als je ook een profiel aan maakt. heb nog vrienden nodig.
Ze hebben er geen app van, kan hem niet vinden in ieder geval. Zal zo ff een profiel aanmaken. Gesuld heb ik wel, de Sims gaan ook niet heel snel
He balen, ik wil het ook spelen... Heb je toevallig ook sims?? Kun je in ieder geval alvast mijn buren worden
Da's jammer. Vooralsnog vind ik het leuk, maar het is al wat afgezwakt. Haha, waar je al niet aan vrslaafd kan raken : Heb helaas geen laptop waar ik die freezoo op kan spelen....jammer, misschien dat ze in de snelle toekomst een app voor komt!
Is inderdaad een heel leuk spel speel het nu al ruim een half jaar. Werkt wel verslavend elke dag inloggen voor de extra's en vaak wel meerdere keren per dag. Was bij level 35 maar door het hacken van mijn email was mijn profiel verwijderd ben nu weer opnieuw begonnen en nu al weer bij level 20
dat doe je goed level 20, ik ben nu in level 5 en heb nog 1 vriend nodig om lever 6 te halen. spelle het sinds gister.
Bubble witch saga, zoo tycoon, En diamond dash hhah nu nog één erbij heb me net geregistreerd nog geen vriendjes maardat komtvanzelf denk ik
farmarama zo lang gespeeld. het is nu helemaal veranders zie ik. was bij level 56 of zo. tijd voor wat nieuws dacht ik. dus nu dit spel, van de zelfde makers als farmerama. Kapi Regnum Kapilands Molehill Empire My Free Farm KapiBados deze zijn ook van farmerama en geloof ik nog veel meer ff kijken
Kostenlose Browsergames ohne Download spielen - Upjers.com hier staan al hun spelletjes op, van ziekenhuis naar garage dierentuin en zog veel meer, alles om te runnen je 2 de baan hahahaha