my free zoo

Discussie in 'Spelletjes, raadsels en puzzels' gestart door jackystory, 18 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Ja het is zeker een flinke knul, het is zo'n lekker ventje!

Heb je je administratiekantoor inmiddels bij elkaar? Ik wel, is nou in aanbouw.

Hoe gaat het bij de andere dames? Ik had vanochtend eindelijk een keer geluk bij het omdraaien van de kaarten, 2x een stuk kraam! Jippie :p

2. marietje85

marietje85 Bekend lid

2 aug 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL

Op het moment dat je mij uitnodigde had ik nog plek maar waren er nog meer mensen die een uitnodiging hadden verstuurd. Toen ik de volgende dag de uitnodigingen ging accepteren kon ik niet iedereen accepteren omdat na een paar mijn lijst vol was. Is ook stom eigenlijk dat je daar dan later geen melding van krijgt nu zit je te wachten op iemand die helemaal geen plek meer heeft.

Ik kan je uitnodiging niet meer zien dus ik kan ik je niet meer accepteren als ik weer plek heb. Het is ook zo dat als een uitnodiging niet binnen 72 of 96 uur (weet niet meer precies hoelang )wordt geaccepteerd wordt diegene automatisch weer uit je vriendenlijst verwijderd.

Als ik weer plek heb kan ik je wel weer uitnodigen of ik zet hier weer een berichtje neer.

3. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    he dames, hoe gaat het hier.
    iedereen lekker aan het spelen.
    onze dierentuinen worden steeds mooier.

ik heb jullie allenmal een berichtje gestuurd dat milla18 nog vrienden nodig heeft.

voor de gene die een dubbele berichtje hebbe gekregen sorry hiervoor.

knuff jacky story

4. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    jacky, ik heb geen berichtje gezien, maar ik zal het effe onthouden. M'n lijstje is vol, maar als ik weer een plekje heb, zal ik wel een uitnodiging sturen.

Had gisteren en vandaag niet zo veel tijd om te spelen en dat is wel balen. Morgen zal er ook wel niet zo veel van komen, dus dinsdag ga ik er weer eens goed voor zitten.

De dierentuinen worden inderdaad steeds mooier!

5. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ior gefeliciteerd met je zwangerschap!! :D

6. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Ior! Gefeliciteerd meis!

@Rest en hoe gaat het spelen?
    hoe komen jullie aan zoveel dieren trouwens? Nog tips?

7. Ior

Ior Niet meer actief

:D dank jullie wel meiden :D

@Spikkel, haha, dieren kopen ;) dus veel geld sparen en uitgeven. Hihih

8. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    speel het ook heb een aantal van jullie uitgenodigd naam is zelfde als die van naam hier.

9. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Gefeliciteerd Ior!

Spikkel, hoe gaat het met jouw zwangerschap? Jij bent trouwens al ver in het spel zeg, ook al een grotere dierentuin zag ik.

10. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Cindy gaat goed hoor. gelukkig een stuk minder misselijk. Ja heb gister uitgebreid Maar nu eerst maar weer ff flink sparen hahaha

11. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    he dames, alles goed hierzo, bij mij gaat het wel oke. kon gister niet op mijn zoo en ga dat zo doen.

afkicken hahaha

12. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    En iedereen nog lekker aan het spelen? Ik wel kijk er iedere dag wel even op, kom niet iedere dag aan alle vrienden toe, maar volgensmij speelt niet iedereen in mn lijst meer..

13. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    ik speel nog wel hoor, hahaha.
    maar zit er als ik een werk dag heb maar 1 of 2 keer op.
    ik help al mijn vrienden als ik er op zit.

hoe gaat het bij jou:D

14. Mangoo

Mangoo Actief lid

23 sep 2009
    464
    0
    0
    Bussum NH
    nou ik help ook iedereen wel, maar er zijn er idd veel die niet spelen..jammer

15. Ior

Ior Niet meer actief

hey, ook ik speel iedere dag :D
    help alle vrienden, maar mijn eigen zoo doe ik niet veel, ben geld aant sparen. Ik wil baby's maken hahahahaha

16. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    hier gaat goed ben nu door aan het sparen voor fok en uitbreiding :d dus doe ook niet zoveel ja kaarten ruilen en die bekerdingen proberen te halen :D

17. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik speel ook nog steeds. Ben druk aan het sparen voor een fokcentrum. Schiet alleen niet zo op. Maar ach komt vanzelf. Het blijft een leuk spel.

18. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    ikheb vandaag maar weer een dier erbij gekocht haha ff wat mensen naar binnen halen dan kom je ook sneller bij die 100.000.. Nu weer doorsparen en daarna fokken :d haha

19. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik speel ook nog dagelijks!! Aan het sparen om uit te breiden en proberen wat successen te halen.

20. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    ik speel ook dagelijks en doe alle vrienden maar sommige in mijn lijst hebben volgens mij al een week niet online geweest kijk het even aan anders verwijder ik ze en voeg nieuwe toe

Deel Deze Pagina