Mangoo hij zat er weer eens helemaal onder hihi. Ben vandaag bij level 20 aangekomen en dan krijg je weekopdrachten. Om die te kunnen doen heb je het fokcentrum nodig. Dus dames blijf sparen voor het fokcentrum! (Heb hem zelf nog niet hoor) Jackystory zie ineens jouw onderschrift. Die dag is ons zoontje geboren. Heb in april vorig jaar een miskraam gehad. Gaan jullie er dit jaar nog voor of voorlopig ff niet? (Als je liever niet wilt antwoorden dan begrijp ik het hoor!)
he he, leuk dat jou zoontje die dag is geboren, gaat het goed met hem, groeit zeker als kool he. wij willen wel graag een kindje, en het liefst zo snel mogelijk. alleen vind ik het wel een beetje eng, maar ja dat zal iedereen hebben denk ik. je mag het gerust vragen hoor geen probleem.
Ja hij groeit idd als kool. Was 5 weken te vroeg maar dat zie je nu helemaal niet meer aan hem. Ja dat enge gevoel hadden wij ook. Vooral als je dan weer zwanger blijkt te zijn dan zijn de dagen richting de 1e echo toe zo moeilijk! (Die erna eigenlijk ook wel) Hoop voor je dat het gauw weer zal lukken en dat het dan een goede zwangerschap mag zijn!
he dames, ik ben er door 2 mensen uit gegooid dus heb nieuwe plekjes vrij, dus wie mij niet heb. wil ik graag uit nodigen, dan kan ik ook gelijk een opdracht voltooien. ik ben nu bijna bij de 500.000 zoo dollars, nog steeds niet genoeg voor de fok centrum wat gaat dat langzaam zeg iemand tips? ik zou graag een olifant willen en de zwaan. wie wilt er ruilen.
@Jacky ik heb eventueel de schildpad kaart voor je of de chimpansee.. Zwaan spaar ik zelf voor Of wil je wat anders voor de pauw?
sorry heb je er per ongeluk weer uitgegooid.. zou je een plekje voor me vrij willen houden dat ik jou/jij mij morgen weer uit kan nodigen?
een chimpansee is goed zeg maar wat ik moet doen want heb nog nooit geruild hahaha. p.s. wat zij nou zeldzame dieren??
ik heb hem naar je gestuurd ik heb nu als zeldzam het stekelvarken, de bizon,poolvos, kamelen kangaroe en wolf en depanter
Alsje op het plaatje klikt staat er een boompje met populariteit daar heb ik het op gegokt en dat klopte