oke dank jullie wel, ik moet echt nog veel leren jullie zijn snel. heb nu bijna 30000 euro, ik had er al 50000 maar ik wou een dier kopen hahahaha. gaat super langzaam. ik wil een olifant dus als mensen een kaartje hebben zeg maar wat je er voor wilt hebben, kunnen we ruilen. ik moet ook nog een zeldzame dier hebben dan heb ik een opdracht af yeahhh.
die cristel heeft echt een mooie dierentuin. als ik een foc centrum heb en mijn dierentuin kan uit berijden ga ik ff wat ideetjes van je pikken, is dat goed???
/heb ik ook hoor jacky hahaha ik zie ook elke keer dieren dan denk ik jaaa die wil ik baf weer geld weg whaha zokom ik nooit op de 100000 maar zit nu op de 35.000 en spaar ff door moetnog 1 zeldzaam dier ook maar eerst fokcentrum
Ik ben ook bezig voor het fokcentrum en daarna ga ik door voor de uitbreiding. Zit nu op 36000, sparen wil nog niet echt lukken (lijkt het echte leven wel )
hahaha erg he nu wilt mijn echte leven wel vlotten, alleen niet zwanger worden. maar dat komt ook wel. ga ook eerst sparen voor de foc centum en daarna uitbereiding.
he dames ik heb een lijstje gemaakt, wie wilt er ruilen. wel een eerlijke deel. groetjess ik zou graag willen. rode buxusboom, blauwe buxusboom, treurwilg zomer, oer oude boom, burgerkraam middel, souverirkraam groot, koffie kraam groot, burger kraam groot, speelgoed kraam klein, ik heb. 2 x papagaai, 3 x blauwe goede fee 2 x drink kraam groot 2 x koffie kraam groot 2 x chimansee 1 x schaap 2 x kleine speeltuin 1 x kangoeroe 1 x hok rotsverblijf 1 x bosverblijf 2 x vijver sanneverblijf
Je hebt bij beide lijstjes koffiekraam groot staan. Heb je het nu wel of niet nodig? Zie dat je wel dingen heb die ik nog mis geloof ik. Zal dadelijk eens ff kijken of ik iets voor je heb!
Nou meiden dan heb ik toch bijna mijn fokcentrum, zit nu op 90.000 Heb even mijn ruil lijstje aangepast Ik heb: 2x zebra deel 1x varken deel 2x groot bosverblijf deel 2x hok bosverblijf deel 1x blauwe goede fee 1x kleine speeltuin deel 1x speeltoestel savanne deel 1x gouden stenen ornament deel Ik wil: souvenierkraam middel 2x stekelvarken deel 1x ijskraam middel 1x koffiekraam middel ijskraam groot (of een ijskraam voor een koffiekraam of andersom ruilen) koffiekraam groot
Jackystory Ik heb 2x rode buxusboom. Weet niet hoeveel je er nodig hebt. Zou het dan graag voor 2x kleine speeltuin willen ruilen. Mangoo Mijn ijskraam middel voor jouw kleine speeltuin? Mijn koffiekraam middel voor jouw blauwe goede fee? Hoeft niet allemaal vandaag hoor
Jackystory Heb nog maar 1x kleine speeltuin nodig Als je nog een rode buxusboom nodig hebt dan wil ik het graag ruilen voor een blauwe goede fee Mangoo Bedankt! En misschien heb je vandaag nog je fokcentrum. Heb je wel nodig vanaf level 20 voor de weekopdrachten.
graag gedaan yasmin, en jij ook bedankt, Ik zet net op level 19, dus dat duurt nog even voor ik op 20 zit.. Heb wel 95.000 dollar, whooooooooooooo bijna