ARghhik moet echt doorsparen maar ja heb ondetussen wel weer een dier gekocht maar goed zit alweer op de 36000 dus nu echt effe door proberen te zetten hahah
Heeft er iemand een panterdeel te ruil? Ben nog op zoek naar het laatste deel. Laat maar weten wat je zoekt, dan kijk ik of ik deze te ruil heb.
ik heb het fokcentrum hoor, maar duurt weer 2 dagen voordat hij afgebouwd is Dus morgenochtend is die er
ik heb nu 66.852 nog ff dan kan ik de fok huis kopen yeahh. lever 21 moet je 50 verschillende decoraties hebben. die heb ik ook al gehaald. nu nog mijn land vegroten en het foc centrum en dan kan ik weer dieren kopen, ik loop achter hahaha. de grizzlybeer,gordeldier,nijlpaard,zeeschildpad, en bever. die dieren worden ook steeds duurder, pfff. word tijd dat er meer mensen in mijn dierentuin komen. hoe gaat het bij jullie??
Hier nog 63.000 voor ik het fokcentrum heb. Niet normaal hoe duur die dieren zijn, maar ze willen het ons natuurlijk ook niet te makkelijk maken.
Hier mijn fokcentrum gebouwd, heb de eerste makkelijke weekopdracht gedaan, is 3x een chimpansee fokken Je hebt 3 gratis plekken, dus had 1x chimpansee 1x kangaroo 1x zebra, en heb al een baby kangaroo Kost wel wat hoor dat fokken, en om je kansen te verhogen heb je wel een vijver en een hok nodig.. Alles is zooooooooo duur
woow, mangooo, cool dat je het fokcentrum hebt. Hier nog niet, kon me zaterdag niet meer inhouden en heb een paar dieren gekocht. Ik zat toen bijna op de helft. Moet nu dus flink sparen. En vl kan helemaal niet sparen, hij geeft alles direct weer uit. Haha
ik zo dom he, dacht hoe komt iedereen toch aan die andere dieren, maar heb dat hele tab gebeuren over het hoofd gezien.....echt dom dom.. Je moet idd een goed aantal dagen sparen en een paar succesje misschien, dan heb je hem zo,..!
maar heb dat hele tab gebeuren over het hoofd gezien.....echt dom dom.. wat bedoel je hier mee hahaha
nou je hebt dus bosdieren (die ik dus altijd zie) maar dus ook blijkbaar waterdieren, rotsverblijf dieren etc etc.... echt dommmmmmmmmm
Haha, hij zit er 's morgens een tijd op en 's avonds. En hij doet dan niks anders dan constant voeren enzo.