tipsss weten jullie iegenlijk dat je voor bij je kassa ook een rij heb waar je bomen en planten kan plaatsen. ik heb het ook gedaan staat wel leuk. en als je een opdracht bij iemand aan het doen bent, en je kan iets niet vinden. klik dan op de groene tekst b.v. je hebt nog 1 opdracht. groetjesss
hahahha, weet je wat ik nou jammer vind dan je niet iedere dag iets kado kan geven aan je vrienden, dan heb ik het over een kado wat je zelf wilt uit kiezen, of een kaart. dat zou wel leuk zijn.
Ik kom er net achter dat je kan zien wie jou helpt op een dag, biggels,channes,jessicaennoa, leintjeleintje,senais,denise89, babylief,patricia82 al deze mensen helpen me niet en ik maar braaf iedere dag klikken en kadootjes sturen. ook niet aardig, dus dames i am watching you
ja klopt je kan iedereen in de gaten houden wie je helpt en wie niet.. dat zijn ook de mensen die bij mij niet echt actief zijn
Je kan ook tussentijds de opbrengsten van je kraampjes binnenhalen. Ik zat zo wel eens te wachten tot er 1 vol was omdat ik maar een paar 100 ZD nodig had of zo. Kraampje klikken en dan op de biljetten!
Bij je vriend op het sterretje klikken, dan zie je een overzicht van de dagen een vol sterretje hebben ze je geholpen, met een leeg sterretje niet.
Ik ben bezig met het succes van 24 vrienden uitnodigen te voltooien. Ik had al wel 24 vrienden, maar niet allemaal uitgenodigd. Ik verwijder dus die mensen die me niet elke dag helpen Maar ja... wil natuurlijk gewoon mijn succes halen. Hihi... Dus voor degene die ik verwijderd heb, sorry
thanks meiden, jeej er zijn gewoon mensen die echt heel lang niet hebben geholpen, terwijl ik probeer bij iedereen elke dag langs te gaan... gooien jullie die eruit???? Wie weet trouwens wat het voordeel van een organisatie is???
@Chrissy dat is waar ja hihi Ik heb ook mensen eruit gegooid die een tijd niet geweest zijn. Moet nog 4 vrienden hebben om dat succes van 24 vrienden te halen. Organisatie weet niet wat de voordelen ervan zijn.
Nog 38.000 voor het fokcentrum en daarna weer sparen voor 50.000 om uit te kunnen breiden. Het is nu al te klein!!
hoi dames ik heb morgen weer wat plekjes over hoor! Ben nu ff bezig met mn vriendjes ronde Kwa fokcentrum zit ik nu op 74.787 dusnog ff doorsparen