Ik zie dat ik ook 1 deel heb van een oeroude boom. Mocht je nog een deel zoeken, ik kan 1 van deze delen wel gebruiken: Voerbak grasverblijf Rode buxusboom Lila Rododendron Blauwe fantasie Souvenierkraam middel
Ik heb m'n boom , dank je spikkel Als ik ga uitbreiden, ga ik er een mooi plekje voor zoeken, maar eerst nog een fokcentrum. Chrissy, ik ben dus compleet, maar die voerbak, buxus en lila rodo heb ik wel als je wilt. Zal eens kijken wat ik verder nog nodig heb.
Ik heb geloof ik ook nog 1 deel van een oerboom nodig. Zodra ik weer elektra heb ga ik kijken. Maar denk dat dat pas in de avond is. Ben ik eindelijk de hele dag vrij om te gamen. Heb ik geen stroom. En ik denk dat me diertjes verzorgt moeten worden haha arme beesten. Lol Ik heb geloof ik ook 3 delen blouwe fee iemand intresse ik heb er al een naamlijk Gr
jup ik moet nog 1 blauwe fee hebben had je er iets voor in gedachten? dan kan ik vertellen of ik het heb
wie o wie wilt er een speelgoed kraam middel, met mijn ruilen. ik wil graag de burger kraam middel. en ook heb ik 2 ruil gestuurd voor iedereen. een blouwe fee(hier heb ik 3 delen van) voor een oeraude boom ( hier heb ik nog 2 delen van nodig)
ik heb ook 2 x een zwanen deel die ruil ik alleen voor de olifant. of een giraf, maar die zijn wel iets duurder.
damn wil je echt niks anders ruilen jacky ik wil heeeeul graag zwanen hebben.. haha ikheb evntueel 2 burgerkraam middel voor je..