Jippie, m'n fokcentrum is in aanbouw! Eindelijk! Nu weer sparen voor de uitbreiding en meer dieren....
hee meiden, heb al 2 baby kangaroo's en een baby chimpansee sooo cute En ik ben nog op zoek naar 1 ijskraam groot deel....
ik heb een ijskraam groot, wat wil je er voor geven. ben op zoek naar een burgerkraam middel of groot. een oerboom mag ook, heb je deze niet zeg maar wat je zou willen. groetjess stuur maar een ruil.xxx
hi meiden! Net met het spel begonnen. Maar heb nog geen vriendinnetje! haha Wie wil mijn vriendinnetje worden? Mijn gebr naam op my free zoo is leoonie1 Liefs Meis
HI dames! Heb al ff een aantal van jullie uitgenodigt! Alvast bedankt voor het accepteren mochten jullie buurtjes met mij willen worden
Heee, heel fijn!!! Heb nog een oerboom deel voor je, maar zet de ruil er over 6 uurtjes in goed??? Anders moet ik 500 dollar lappen Thanksie!
Mangoo is prima ben nu aan het werk tot. 2 uur dan ga ik naar huis. Leoni ik nodig je wel uit. Groetjesss
mango ik zie dat ik me vergist heb ik een grote drink kraam, en geloof niet dat je die nodig heb, of wel. want daar heb ik er nog 2 van. sorry voor mijn vergissing
is goed als het goed is heb ik er 2 dus zeg maar wat je zou willen. ik heb net geloof ik iets aan genomen. weet niet of het van jou was.
mangoo, ik heb in de aan bieding 2 x koffie kraam middel. 3 x goede blauwe fee. 2 x drink kraam groot. 2 x kleine speeltuin. 1 x drinkkraam middel. 1 x speelgoed kraam middel.1x schaap. 1 x papagaai. 1 x kangoeroe. kies maar een leuke ruil uit.   ik heb nodig burger kraam midden of groot. bont vogelhuis deel. oerboom. bloemenparadijs. als andere iets willen ruilen hoor ik het graag.
Mangoo, indd gefeliciteerd, met je zwangerschap. Zeg maar wat je wilt geven aan mij. Voor de papagaai. Ik heb nog een boon nodig misschien heb je die. Ik ben op de pont richting huis, en ga daarna naar bed. Morgen weer 4:30 naar het werk. En dan 1 dag weekend. Hihihihihi. Dus ik kijk morgen hoe of wat. Xxx
als je een boom zoekt, dan heb ik deze: olijf lente deel sierboom in pot deel sierden deel lila kersenboom deel treurwilg zomer deel zomer beuk deel gele kersenboom deel zomerconifeer blauwe buxusboom deel kijk maar wat je wilt, maakt me niet zoveel uit (ook qua prijs niet hoor)