Mangoo, gefeliciteerd! Je dubbele gevoel is te begrijpen. Ik hoop voor jullie dat deze zwangerschap alles goed gaat en dat Lucas en Stijn* straks een mooi broertje of zusje hebben.
goeden middag dames. iedereen een fijne dag? ik heb vandaag gewerkt en krijg zo visite pff niet veel zin in hahaha. mijn foc centrum is af yeahhhh nu nog ff wachten. ik ga nu niet gelijk voor een uit bereiding sparen maar eerder voor dieren. dan krijg je meer bezoekers kan ik zo meer focken met de dieren en krijg ik meer geld. hahaha mijn taktiek. groetjess
..... de roze delen wil ik ook. ik heb er voor, 2x zwaan (die ruil ik alleen tegen een oeranoetang of olifant) 4xchimpansee 1x schaap 3x koffiebar 3x blouwe fee 3x kleine speeltuin 1x ijskraam middel 1x kangoeroe 1x speelgoedkraam middel 1x podium bol 1xhpidem stemem ornament groetjesss mangoo heb je ook 2 ruilen gestuurd, grote drinkkraam voor oerboom. en grote drink kraam voor middel burger kraam.
@jackstory, ik heb evt nog een sier den deel, wou je die ook? (had er 2 in totaal) en de koffiebar is een middel deel denk ik he? Heb er trouwens zo'n hekel aan, visite als je gewerkt hebt, ben je het al zat eigenlijk.. Heb qua zoo dezelfde strategie als jou jackstory!
de sierden is nu compleet dank je wel. als je nog iets wilt ruilen hoor ik het. heb je tuilen aan genomen.thanx ik vind het ook erg als ik gewerkt heb dat ik dan visiter krijg. het probleem is altijd dat ik soms wel 7 daggen in de week werk van 5:30 in de ochtend tot 14:00 in de middag. en ja soms wil je ook wel plezier hebben hihihi. groetjess
laura1989 en mango, ik ga jullie ruil morgen aan nemen. ik moet nu 1 diamant betalen voor 1 ruil. ik heb geen diamanten naamlijk.
ja 4 stuks en ze zijn allenmaal vrij over 4 uur misschien kan ik er dan weer een paar aan nemen. thanxxx
hey dames, is er ook iemand die een deel oeroude boom heeft, en met mij wil ruilen? Zeg maar wat je er voor wil hebben, dan ga ik kijken of ik dat heb.