@handbalster, nodig mij maar uit. als jij vrienden uitnodigt, kun je ook weer een succes halen. Mijn zoonaam is ook ior.
kon iemand me niet ff vertellen datr de 2e uitbreiding ff 300.000 zoodollar kost wowwww dat word langggg sparen
@cindy nou ik ook niet pff hou mn hart vast, Maarnog maar 270.000 te gaan whahahaha En ik heb echt die uitbreiding nodig want mn dierentuin is vol
hee ior, ja heb nog een deel kameel, Heb je toevallig een burgerkraam groot? of krokodil? of een olifant?
Balen zeg, geen leuk vooruitzicht. Maar je hebt je hart gelucht, misschien dat het heeft geholpen. Zullen we een deel grasverblijf ruilen voor een drinkkraam middel? Ik heb morgen weer een ruilplekje vrij.
heeft iemand nog een paar delen Hok rotsverblijf Vijver rotsverblijf Hok bosverblijf Vijver bosverblijf
ik heb nog een hok bosverblijf. Ben zelf op zoek naar een deeltje krokodil. Maar dat is mss geen eerlijke ruil?
@karnijn, heb geen krokodil meer, heb juist mijn delen ingewisseld voor een heel exemplaar iets anders?