he dames, wat een klote spel zeg alles word zo duur. pff hihihi. vind het wel een leuk spel nog hoor. wel een beetje jammer dat ze over al nu diamanten vragen, het kost je alleen maar geld. moet nu een weekopdracht doen, struis vogel fokken. maar ook om die een beetje sucsses te geven moet je 2 diamanten betalen. balen hoor, heb ik eindelijk mijn fok centrum lukt het niet om jonkies te maken, heeft toch wel wat weg van het echte leven. lol
Zo we zijn een weekendje naar CP geweest, dus paar dagen niet kunnen spelen. Maar vanaf vandaag weer jullie dierentuinen bezoeken
het is idd wel duur aan het worden allemaal vooral vervelend dat ze overal die diamanten voor vragen, als je dan nog is een beetje snel aan geld kon komen maar dat duurt ook best lang.. Maar die spulletjes die je kreeg voor halloween zijn wel grappig dat vleermuisje aan de boom
He dames, alles goed bij jullie? Hier gaat alles goed, al zijn mijn diertjes een beetje teleurgesteld. Dat iik er niet vaak op een dag kan zijn. Ik heb mijn moeder ff uitgelecht wat ze moet doen. Dus ik hoop dat ze vandaag ook bij jullie in de dierentuin helpt. Sorry dames, morgen ben ik zelf van de patrij. Dikke knuf jacky.
Kan ik je niet mee helpen, maar doen we die ruil nog van deel grasverblijf voor deel drinkkraam middel? Ik had um erin staan, maar is inmiddels alweer verlopen.
wat is het rustig hier? Is iedereen z'n dieren aan het verzorgen Hoe gaat het bij jullie? Ik ben struisvogels aan het fokken, maar wil niet echt lukken... Ik ben weer drie dagen in de week aan het werk en kan daardoor niet zoveel spelen als ik zou willen. Nou ja is niet anders.
Dat fokken lukt vaak niet. Ik had laatst geiten gefokt, diamanten toegevoegd, 85% slagingskans, was helaas mislukt. Ga ik zebra's fokken, kans van 25%, en gelukt. Snap er af en toe niets van
Er zit inderdaad geen logica in dat fokken nee. Struisvogel is uiteindelijk wel gelukt, dus weekopdracht gehaald! Moet nu zebra's, miereneter en zwanen. Kijken of dat wil lukken. Ik moet wel echt gaan sparen nu voor een volgende uitbreiding. M'n dierentuin is te klein. Balen want die uitbreiding kost 300.000.
he het leeft weer hahahaha, ik dacht dat iedereen gestopt was. alles goed, ik kom zelf ook niet elke dag meer de vakanties zijn weer over en het werken is weer begonnen. maar het spelen is wel nog leuk hahaha