ff kijken gele haag gele kersenboom rode haag roze kastanje boom rode struik deze heb ik in de aanbieding welke wil je?
Thanks, boom staat bij de ingang, nu nog een roze bij elkaar zien te sprokkelen voor de andere kant....
pouw 1x koala 1x olifant 1x zebra 1x schaap 1x chimpansee 2x papagaai 2x oeranoetang 4x   oerboom 1x ijskraam 1x drinkkraam groot 1x   deze heb ik ook nog in de aanbieding. roep maar,
je hebt nu toch al een roze? welke bedoel je de kersen boom die daar heb ik 3 delen van roze. staat leuk, ik vind jou dierentuin zo en zo leuk. die palm bomen zijn ook zo leuk. maar ja je zit al in level 30. heb je die ezel gezien is ook zo leuk. vind alleen die diamanten minder leuk.
Ik wil nog een roze kastanjeboom, zodat ik er twee bij de ingang kan plaatsen. Ja de ezel is leuk, ik heb er eentje. Ik heb nu twee keer diamanten gekocht. Ik wil het niet te vaak doen, maar vind het gewoon een erg leuk spel en ik had ze nodig om verder te komen. Nu heb ik weer dringend geld nodig, dierentuin is te klein... Ik vind jou "zoo" van bloemen trouwens ook erg leuk gevonden.
dank je wel ik zal kijken als ik er een heb zal ik het versturen naar jou. ja ik had nu ruimte over vandaar mijn zoo. lol
Heeft er nog iemand een ijskraam groot te ruil (zoek 2 delen) Laat maar weten wat je zoekt, dan kijk ik of ik het heb
Ik zoek ook nog een deel van een grote ijskraam, dus als iemand nog iets voor mij heeft, graag! Heb alleen geen plek meer om em neer te zetten