@jackstory, Heb een ijskraam deel een stekelvarken deel souvenierkraam groot speelgoedkraam groot speeltoestel savanneverblijf drinkbak jungleverblijf Zou heeel graag je olifant en oerang oetang delen overnemen...!! Ruilen
Hey dames, is er iemand die een drinkkraam middel heeft voor vl? zeg maar wat je nodig bent, dan kunnen we kijken of we dat hebben (via mijn zoo of die van vl )
ik heb ze niet meer met iemand al geruild. sorry. heb je nog iets anders wat je van mij zou willen hebben voor een stekel varken of souveniers-speelgoed kraam-?
@jack niks aan te doen.. Zoek alleen nog een beetje de dieren, want heb bijna alle kramen op 1 na Zoek de volgende: Orang oetang Olifant Zwaan Eland Groot savanneverblijf deel lama reuzenpanda
hoi dames, ik heb al 6 vrienden dat gaat goed!!! ik moet nu gaan sparen voor een ruilstation of is het slim om eerst wat dieren te kopen??? ik ben zoo verslaafd dat ik om mijn vrije dag naar mijn schoonmoeder ben gegaan om daar te zooen en om natuurlijk jullie zoos te kunnen helpen.... thuis heb ik namelijk een tablet en een hele tragen laptop hahaha...
he leuk dat je ook bent begonnen. wat is je naam sta ik al bij jou in de lijst. ik verwijder wel iemand, en dan voeg ik je toe. maar dat kan pas morgen. xx
mijn naam is thassie.... ik zit nu toch ook te spelen op mijn super trage laptop.... haha hoezo verslaafd
ik heb werkelijk alleen maar planten en bloemen... komt daar vanzelf verandering in??? ik heb geen enkel dier... snik snik ben toch bang dat ik iets niet goed doe hoor hahaha wie oh wie helpt mij
hallo...sinds een paar dagen ook verslaafd geraakt aan het spelletje Je moet wel veel geduld hebben blijkbaar. trouwens mijn spelersnaam is kylietje28
Ja, je moet best veel geduld hebben met dit spel. En veeeel geld. Ik wil graag nog een keer uitbreiden, maar ja kost 300.000 en die heb je niet 1-2-3 bij elkaar. Geduld hebben dus...
ik heb werkelijk van alles te ruilen maar waarschijnlijk hebben jullie er niets aan.... ik zal een lijstje maken met wat ik heb.... roze azalea gele papaver roze papaver simpele groene bank roze dahlia zomerhel drinkbak bosdeel mex catus stergras in pot konijn rode cactus roze struik lila bonsai lila kersenboom lila rodondendron roze kastanjeboom gele bonzai grote fontein gele anthurium rode buxusboom gele zonnebloem zou graag willen hebben orang oetang krokodil papagaai