wie heeft er nog een koffie kraam groot voor mij. ik heb er 3 nodig. ook heb ik nog een groote speel en souveniers kraam nodig. ook allebij 3 x. ik hoor het wel xxxx
@jackstory koffiekraam groot heb ik 2x grote souvenier heb ik ook 2x heb je een eland/zwaan/olifant/oerang oetang/lama?
Ja je kan het vrijlaten of verkopen Weet nu ff niet waar je ook al weer op moet klikken Zit nu op m'n werk dus kan niet ff kijken voor je
ik heb 1 x een olifant voor je. de andere dieren heb ik niet voor je sorry. wil je er iets anders voor? heb een cuala en een panter.?
@dwazie, je moet het dier weer terug opnemen , dus op je dier klikken en dan het symbool met het pijltje. Dan ga je naar het dier op je balk zeg maar en druk je op i Je kan daarna in het scherm links klikken op geld, en dan kiezen wat je wilt Ik zou zeggen vrijlaten, je krijgt er nl weinig voor terug, en zo kan je uiteindelijk wel een succes behalen..
zeg maar hoe je heet??? dan voeg ik je toe maar ik waarschuw je wel.. het is een zeer verslavend en daarom soms frustrerend spelletje
wat veel nieuwen leuk. Zal vanavond ff plek maken, dan kunnen jullie me morgen toevoegen. Mijn zoonaam is ook ior. vl heeft ook nog ruimte zijn zoonaam is gerald84.
ik heb ook nog plek de naam is videlsje.. @jacky had jij nog kramen nodig? want ik had er ook geloof ik een paar die jij zoekt ik weet niet wat je ondertussen al geruild hebt