ik heb alleen nog deze dieren, ik heb een stekelvarken een pauw een chimpansee een zebra een schaap een kangoeroe
Gele struik? 1x Gele rodondendron? 2x deze heb ik voor jou. ik heb nog 2x speelgoedkraam groot nodig ik heb nog 2x souvenirskraam groot nodig nog 2x koffiekraam groot en 1x hokbos verbijf nodig.
ik wil dan wel graag de pauw voor mijn rode cactus ruilen hoor wie heeft er nog krokodillen delen over????
ik heb de koffiekraam groot, heb je toevallig een oeroudeboom, ijskraam grootdeel, roze sierden, blauwe buxusboom. voor de andere dames ik heb ook die gele struik en andere gele ding weet het zo gauw niet meer en nog veeeel meer vraag het en je krijgt antwoord
Ik heb heel wat planten stukjes die ik graag voor dierendelen zou willen ruilen? Iemand geïntereseerd in planten?
Effe een ik-zoek-lijstje: 2 x Blauwe goede fee 3 x struisvogel 4 x ijskraam groot 4 x souvenirkraam middel 4 x kleine speeltuin 4 x panter En een ik-heb-te-ruil-lijstje: 2 x simpele groene bank 2 x lila kersenboom 1 x siergras 1 x drinkbak bos 1 x voerbak gras 2 x bloeiende azalea pot 1 x orchideeenhek 1 x lila hortensia 1 x zomer kersenboom 1 x roze dahlia's 1 x roze papaver 1 x rode azalea pot 1 x gele cactus pot 1 x drinkbak savanne 1 x schaap 1 x varken 1 x gele bonsai pot 1 x lijsterbes lente 1 x hok rotsverblijf
Heeft er iemand voor mij een oerang oetang of koala deel? Snoelzelke ik zal morgen eens kijken wat ik voor je heb. Blauwe fee weet ik uit m'n hoofd.
Super! Dank je wel! Laat maar weten wat je ervoor in de plaats wil Koala en oerang oetang heb ik jammergenoeg niet
@ cindy heb wel 2 delen koala voor je, weet niet hoeveel je er zoekt? heb je toevallig een zwaan of een speelgoedkraam groot, of een reuzenpanda?
Ik heb maar 1 deel nodig. Ik heb een speelgoedkraam groot voor je. Ik heb nooit zoveel geluk met kaarten draaien en draai bijna nooit een dier, of dieren waar ik niks aan heb, helaas.... Ruil erin zetten?
Snoezelke, dit heb ik voor je: 2 x Blauwe goede fee 1 x ijskraam groot 2 x souvenirkraam middel Ik zoek: 1 x Oerang Oetang 1 x Koffiekraam groot 1 x Lila hortensia in sierpot 1 x blauwe aster 1 x blauwe buxusboom