geloof dat ik wel een struisvogel deel heb.. edit: 2x struisvogel 1x panter Moet ff kijken wak nog nodig heb
whaha kan me niet voorstellen.. ik moet alleen maar geduld hebben... sparen voor een fokhuis... duurde 3 dagen en nu weer 2 dagen wachten op de bouw pffft eigenlijk schiet het niet op maar ja het is zo leuk he
Hier gezocht: stekenvarken (2x), panter (3x), olifant (4x), krokodil (4x) heb veel te ruil dus laat maar weten
Wacht maar tot je straks je dierentuin voor een 2e keer wilt uitbreiden, kost je 300.000, zit nu op 100.000
Goedemorgen dames.. Kben op zoek naar vrienden.... En vrienden die willen ruilen voeg me toe MFZ: nurhan gr
pffft eindelijk mijn fokcentrum.. en nu al een baby konijn, een baby kangeroe en een baby papagaai.. leuk leuk... Na 4 dagen niet gedaan te hebben alleen maar gespaard te hebben... nu echter maar gaan sparen voor extra land... pffft het is soms wel een langdradig spelletje hoor... duurt echt zooooo vreselijk lang... iemand nog tips????
Ik heb weer wat plaatsjes vrij, dus als iemand nog op zoek is naar vrienden voeg me maar toe Naam is karlein Ik ben ook nog op zoek naar een stuk voor de ezel, iemand die me kan helpen? of olifant panda gorilla zeg maar wat je wil ruilen, kijk ik wel of ik het heb
Ja dat sparen duurd inderdaad lang. Ik heb het fokcentrum nog niet omdat ik eerst wat meer dieren wil zodat de inkomst wat verhogen Vraagje: wie van jullie steekt er echt geld in?
Sparen duurt heeeeel lang! Ik ben ook voor de tweede uitbreiding aan het sparen. Ik zit nu op 165.000, dus moet nog wel effe. Snoezelke, ik heb al 2x diamanten gekocht. Ga ik vandaag of morgen nog een keer doen. Nurhan, ik heb je uitgenodigd!