Ligt het aan mij, of gaat het begin heel traag? Ik heb gewoon geen geld en krijg steeds maar een paar tegelijk van mijn kraampjes. Hoe komen jullie aan geld? Of moet je dan een paar dagen er overheen laten gaan? (ik wil er niet echt geld aan uitgeven uiteraard...., of is het dan niet te spelen )
het begin gaat heel traag, en geloof ik level 5 het langzaamst. dan moet je het geld binnen halen wat je kan.
ja, ik zit al een hele tijd in level 5, maar heb geen geld om iets te kopen.... ik wacht geduldig af... Als nog iemand mij wil toevoegen, mijn naam is dezelfde als in dit forum.
Inderdaad in het begin gaat het wel wat traag maar naar mate het spel eindigd gaat het sneller (al word alles dan wel weer duurder)
heeft er iemand een grote speelkraam voor mij ik heb er nog 1 nodig. stuur ff een berichtje in zoo, dan zie ik het gelijk
Hey Snoezelke, Ik had er nog wel even naar gekeken, maar ben er maar niet aan begonnen. Zoals je misschien al had gemerkt heb ik mijn account ook verwijderd van myfreezoo. Ik merkte dat ik toch niet het geduld ervoor het om het bij te houden en steeds maar te wachten tot ik genoeg gespaard had. Succes in ieder geval!