chipsik weet niet of het via hier was moet eigenlijk welmaar ik zeg net nee tegen iemand.. terwijl ikdat wel wil whaha nodigme nog een keer uit please
nou je kan gewoon steeds meer toevoegen hoor, ben ik achter ik dacht vol te zitten maar zit nu op scherm 3 bij de vrienden om te vullen. heb er net weer 3 geaccepteerd. dus zit nu op 19 vriendjes.
ik had op het forum gelezen dat je tot 24 vrienden kunt en meer niet vind ik wel beetje jammer daarom moet ik er nog 6 dan zit mijn lijst vol
o zo ik zit nu op 20 dan kan ik er dus nog 4. jammer maar wie weet met een volgende update dat er meer komt.
ik zit nu op 21 vrienden, heb 1 vriend de al 2 dagen niet in mijn tuin is geweest maar groeit wel dus is online geweest, jammer. denk dat als ik zie dat het een tijdje duurt ik zulke mensen weer verwijder. ik heb haar tuin vandaag dus niet gedaan. verder heb ik iedereen gedaan, alle sterren zitten weer vol. vandaag drukke dag dus zal niet zo snel groeien vandaag, ik moet nog 1500 en dan kan ik het administratie kantoor kopen. hoe vergaat het jullie, ik heb er een paar die echt al heel ver zijn, mooi om te zien, heb alleen het idee dat als je bv geld ergens van int en er komt dan bv +15 te staan en dan kijk ik naar mijn geld teller en dan komt er maar bv 2 bij ipv 15 is jullie dat ook opgevallen.
Ik zit dus alweer vol. Helemaal niet handig want ik moet nog steeds 2 vrienden uitnodigen en dat zij mij dan accepteren voor een opdracht...pfff. Maar ik had dus wel een oproepje gezet op het forum. Nou...dat wil wel! Ben nu lvl 7. Verslavend is het wel!
ik zitnu op level 11 en ben aan het sparen voor het administratie kantoor en voor die uitbreidingen vande hokken. maar gaat bestsnel dus das welhandig :d
Denk dat ik er ook maar eens aan ga beginnen! Zal jullie allemaal uitnodigen zodra ik me aangemeld heb. Kom er net achter dat het niet op de iPad kan dus zal later ff achter de pc gaan zitten. Had me wel geregistreerd net CMR84
Nou, ik heb iedereen weer geholpen. Wel verslaven dit zeg. Ik heb wel dringend geld nodig!! Moet er echt nog wat dieren bij hebben en moet sparen voor het administratiekantoor, maar het wil niet echt lukken. Ik geef alles uit aan planten en struiken. Niet echt handig dus. Vind het wel jammer dat je dingen niet kunt verkopen, of kan dat wel? Ik heb bijv. planten waar ik niks mee doe. zou die graag kwijt willen.
Haha, hier nog zo 1. Maar heb alweer 1000 gespaard voor het administratiekantoor, nog maar 19000 te gaan. Valt best mee
whahahaha wat een leuk spel zeg Ik zit inmiddels in level 5. Mijn naam is Ior Ik vind wel dat je je dierentuin op het begin helemaal niet mooi kan maken.
Het duurt inderdaad een tijdje voordat je wat mooie dingen voor je dierentuin kan kopen. Ik probeer elke dag in te loggen zodat ik de booster krijg en al mijn vrienden te helpen wat ook wat extra kaarten oplevert waarmee ik dan kan sparen voor de duurdere dingen en de spullen die je voor diamanten moet kopen. Ik koop namelijk geen diamanten erbij het is puur voor de lol en ik ben niet van plan er geld aan uit te geven. Als er nog mensen zijn die vrienden nodig hebben ik heb vandaag 2 plekken over en morgen komen er nog weer 5 vrij. Ik heb een aantal mensen die soms al bijna 3 weken niet meer in het spel zijn geweest eruit gegooid. Ik ben zelf bij level 22 maar het maakt me niet uit in welke level je bent als je maar regelmatig in het spel bent en helpt in mijn dierentuin. O ja mijn naam in het spel is dijstzoo