ik ga hier ook vrolijk door zit bijna in lvl 12. ik heb nog 1 plekje over dus als je nog iemand wil biggels is de naam. ik help vrijwel dagelijks elke tuin even.
Ik mis nog wel een dier...... de ezel. hahahahahhha. Vind dat zo'n leuk, schattig en lief dier. Wel jammer dat ie er niet is
he dames;lekker aan het gamen? hier gaat alles lekker hoor. moet nog 3 dingen hebben,administratie kantoor, speel toestel, kleine speeltuin. dus nu hard sparen haha. heb ook mij dierentuin verbeterd hahaha. nu is het weer overzichtelijk. mooie dieren tuinen hebben jullie zeg, en wat een leuke kadootjes krijg ik hahaha. xxx
hier ooklekker aan het spelen lvl 2 ondertussen wil lekkerr veel dieren krijgen maar moet eerst sparen voor administratie gebouw en fokbedrijhf
Hier ook nog steeds lekker bezig. Ben ook hard aan het sparen voor alles, maar wil nog niet zo lukken
Jojo32 en Ior ik heb jullie uitnodiging inmiddels geaccepteerd. Andere dames bedankt voor de uitnodiging morgenochtend zal ik jullie accepteren. Nu zijn de plekken nog bezet als je iemand verwijderd kan je pas de volgende dag iemand voor die plek toevoegen. Nieuwe dag begint om 2.00 uur Heb nu nog 2 plekjes vanaf morgen vrij Uitnodigen kan na 2.00 uur vannacht want nu geeft hij waarschijnlijk aan dat mijn vriendenlijst vol is
vandaag ben ik niet gaan werken, beetje griepjes. dus 1 dag rusten en natuurlijk spelen haha. hoopelijk kom ik tot level 12 vandaag. he dames ik heb nog wel plek over voor 4 vrienden geloof ik. maar ik moet ook een opdracht doen dat ik vrienden moet uitnodigen voor ervarings punten. ik moet nog 5 vrienden, dus voeg mij niet toe ik voeg jullie toe. geen maar je naam als ik je nog niet heb. groetjesss
en jackie gelukt? ik ben dr net aanbeland haha ben nunog steeds aan het sparen voor dat administratie gebouw Maar wel alvast wat verblijven neergezet dus alleen sparen voor diertjes en dat gebouw..
he he het is mij gelukt hoor. weet je wat je moet doen om snel te kunnen sparen. ga naar die beker boven aan en probeer die zo snel mogelijk te voltooien. dan geef je wel wat geld uit maar je krijgt ook weer geld hihihi. en ervaringspunten. ik moet nu een fok centrum kopen 100.000 euro. maar ik moet ook nog een paard en nog veel meer hahaha dus die dieren moeten maar ff wachten met fokken,
hahahah oke, dan moet je sparen hahahaha, dat administratie gebouw is ook niet echt alles hoor. heb nu 3 medenwerkers en moet nog alles zelf doen. ja of je moet diamanten kopen maar dat ben ik niet vanplan hahahahha
leuk spel zeg!! Heb iedereen in het wilde weg een uitnodiging gestuurd Geweldig, alleen geld, hoe kom je eraan Las dat je je vrienden kan helpen, hoe ????? ----> Al gevonden!!