my free zoo

Discussie in 'Spelletjes, raadsels en puzzels' gestart door jackystory, 18 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @jacky mijnnaam is laura1989 ;)

2. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Same here! Nu kan het nog, net als Yasmin moet ook ik binnenkort weer werken, dus dan zal het wel alleen 's avonds een keer kijken worden. Of misschien in de pauze op het werk (zal maar niet tijdens werktijd doen :))

Ik ben ook nog steeds aan het sparen voor dat administratiegebouw. En de opdracht voor het fokcentrum heb ik ook al gehad. Effe kijken hoe ik dat ga doen. Want wil ook nog wel wat dieren erbij, een dierentuin met maar een paar dieren is ook niks...:p

3. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Ja, prikjes heeft ie 2 weken terug al gehad, maar viel mee. Ik geloof dat ik het erger vond dan hij :). Mag weer over 3 weken.

Ik zag in het topic "gewicht bij 11 weken" in baby en dreumes jouw berichtje staan. Die lengte en gewicht had ons ventje bij 7 weken bereikt, maar ja die was met geboorte (41+2) dan ook al 9 pond en 54 cm...;)

4. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Hebben jullie nou ook dat je telkens de verkeerde kaarten kiest bij de booster of bij de verzamelde sterren? Als de kaarten omdraaien, blijkt dat ik elke keer een stukje struik of hekwerk heb, nooit eens een keer een stuk dier of kraam :x

5. marietje85

marietje85 Bekend lid

2 aug 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    Je kan veel meer sterren verdienen op een dag maar alleen voor de eerste 9 per dag krijg je bij elke 3 een extra kaart
    Als je daarna nog vrienden helpt of vrienden helpen jou worden die sterren gewoon mee geteld

Gebeurt mij ook regelmatig moet ik nog 1 of 2 stukken van een duur dier en dan is het elke een van de kaarten die ik niet omdraai.

Als je wat verder bent en je hebt een ruilstation kun je ook proberen om kaarten te ruilen met je vrienden heb op die manier al redelijk wat duurdere dingen verzameld.
    Daarom willen veel mensen die in een hoger level zijn ook vaak vrienden met een hoog level omdat er anders niet veel te ruilen valt.

6. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Gebeurt hier ook bij de kaarten gewoon irritant haha

bennu bij lvl 14 heb net mn administratiegebouw bij elkaar nou eerst weer voor dieren sparen daarna voor fokcentrum :)

7. Mangoo

Mangoo Actief lid

23 sep 2009
    464
    0
    0
    Bussum NH
    pffff,, kom niet veel verder, nouja kom wel verder. maar ze verwachten steeds grote uitgaven van je..
    We houden vol, maar mijn dierentuin is nu niet echt een plaatje :(

8. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    klopt wat ik heb gedaan is eerst erblijven neergezet en souvenier winkeltjes drankdingen en eet dingen, daarna ben ik pas gaan sparen voor het administratie kantoor dan kan jeje winst daaruit halen, en bij het beker plaatje daarop klikken en dat proberen te voltooien levert ook een hoop geld op..

9. Mangoo

Mangoo Actief lid

23 sep 2009
    464
    0
    0
    Bussum NH
    heb trouwens nog een paar vrienden nodig hahaha
    Dus als ik je nog niet heb toegevoegd, wil je me je naam vertellen, en dan voeg ik je toe :)

10. Mangoo

Mangoo Actief lid

23 sep 2009
    464
    0
    0
    Bussum NH
    hee spikkel, ja heb net dat ruilstation, en dan is de portomonee weer leeg ghehe weer verder sparen, maar het is een leuk spel :D

11. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    vind ikook haha ik word ook steeds fanatieker :p whahaha Is allemaal de schuld van jackystory:p:p:p:p jij maakte een topic :p ;)

12. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Jou heb ik nog niet maar je zit weer vol zie ik :)

Jeetje flinke knul heb je daar hihi. Wel leuk al dat babyvet!
    Zo vroeg prikjes gehad zeg. Hier pas met 2 mnd.

Ben hard op weg voor m'n administratiekantoor! Nog een kleine 5000 te gaan hihi. Ik moet nog 1 kaart voor een grote drinkkraam. Heb het aangeboden om te ruilen maar nog geen reacties :(

Oh ja alle dames bedankt voor het bezoeken hoor!! :D

13. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Wie is dijstzoo? Die heeft me nog niet geaccepteerd (CMR84)

14. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    houden we het wel een beetje netjes hierzoo, mij de schuld geven:p hoe durf je.

hahahah:D

15. Ior

Ior Niet meer actief

Hey jack, check je pb ;)

16. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    gedaaan,:D

17. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    hahahahaha het scheelt tis een beschuldiging van een leuk iets :p verslaafd aan een leuk spelletje hahaha

18. Mangoo

Mangoo Actief lid

23 sep 2009
    464
    0
    0
    Bussum NH
    nou bedankt voor de uitnodigingen, maar zo kom ik niet verder :p

Is er iemand die ik nog niet als vriendje heb??
    Moet er nog 1 zelf uitnodigen, dus dan stuur ik jou de uitnodiging...iemand??? Pleassseeee :p :p :p

19. marietje85

marietje85 Bekend lid

2 aug 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dat ben ik maar ik kan je niet accepteren omdat mijn vriendenlijst al weer vol is.

20. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Oh hij gaf bij mij geen melding dat je lijst vol was :( (25/9 verstuurd)
    Moet ik je nu weer verwijderen en wachten tot je weer plaats heb?

Deel Deze Pagina