Ik zag een topic met een verhaal maken nu was die gesloten maar het leek me wel leuk om nog een verhaal te maken. We doen het gewoon op de zelfde manier ik start met een korte zin de volgende kopieert en plakt de tekst en zet er dan 1 woord achter de volgende kopieert en plakt dan die tekst en zet er weer 1 woord achter en zo gaan we door wie doet er mee Er was eens een
Er was eens een jongetje en dat jongetje was heel preuts en ongelukkig. Het was erg vervelend want zo
Er was eens een jongetje en dat jongetje was heel preuts en ongelukkig. Het was erg vervelend want zo kwam
Er was eens een jongetje en dat jongetje was heel preuts en ongelukkig. Het was erg vervelend want zo kwam hij in de situatie dat hij
Er was eens een jongetje en dat jongetje was heel preuts en ongelukkig. Het was erg vervelend want zo kwam hij in de situatie dat hij geen
Oh gaan we over naar een paar woorden per keer? Gaat wel iets sneller haha. Er was eens een jongetje en dat jongetje was heel preuts en ongelukkig. Het was erg vervelend want zo kwam hij in de situatie dat hij geen vriendin kreeg. Dus
dat jongetje was heel preuts en ongelukkig. Het was erg vervelend want zo kwam hij in de situatie dat hij geen vriendin kreeg. Dus Had hij besloten om
Er was eens een jongetje en dat jongetje was heel preuts en ongelukkig. Het was erg vervelend want zo kwam hij in de situatie dat hij geen vrienden kreeg. Dus had hij besloten om worteltjes