My fucking problem

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Feline31, 8 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feline31

Feline31 Bekend lid

11 feb 2017
    927
    588
    93
    Vanavond de documentaire over vaginisme.

Ik had er wel eens van gehoord maar weet er weinig van. Ben heel benieuwd. Vanochtend een interview op de radio gehoord met de maker. Het heeft mijn nieuwsgierigheid gewekt dus ik ga zeker kijken.

2. Feline31

Feline31 Bekend lid

11 feb 2017
    927
    588
    93
    O zie dat de titel is aangepast vanwege het woord..

3. Nescio

Nescio Niet meer actief

Pff echt dit forum, zo tuttig. Het heet gewoon My F**king problem, omdat het dat is.

Straks censureren ze ook het woord vaginisme.

Ik heb een interview met de maakster gelezen, heel naar voor haar maar ook dapper dat ze dit maakt en interessant voor een buitenstaander.

4. Feline31

Feline31 Bekend lid

11 feb 2017
    927
    588
    93
    Mee eens!

En inderdaad. Heel erg dapper!

5. Noorie

Noorie Niet meer actief

typisch..dit is een forum over zwanger worden notabene, daar heb je toch echt vaginas voor nodig hoor. Maar goed, ontopic 😬

Ik ga kijken, lijkt me heel interessant.. ken iemand die een soort gelijk probleem heeft, het beheerst echt haar leven.

6. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.696
    4.304
    113
    noord holland
    je kunt inderdaad best zwanger worden als je vaginisme hebt ;).
    Dat is juist ook een probleem waar vrouwen met vaginisme tegenaan lopen, zwanger raken. Maar vaak lukt gemeenschap niet maar insemineren middels een spuitje wel. Dat gebeurd vaker dan we denken

7. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Maar als zwanger worden met een spuitje moet, dan is dat toch wel super pijnlijk bevallen?

8. Lovelive3

Lovelive3 Bekend lid

1 sep 2016
    878
    65
    28
    heel dapper van de vrouwen en mannen die meedoen aan dit programma!
    er heerst een enorme taboe ook,
    ook zoiets bij mijn tante (beetje anders, was medisch, vagina groeide dicht) meegemaakt.

9. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Dat weet ik niet. Maar de knip tijdens mijn bevalling heb ik niet gevoeld omdat ze tijdens een wee knipte. Maar als je nu een knip zou zetten....

10. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.696
    4.304
    113
    noord holland
    nee iets eruit is echt wat anders dan iets erin.
    Vaginisme is een reflex waar je geen of nauwelijks controle over hebt. Het aanspannen van de spieren is niet te beheersen. Vaak is er altijd spierspanning aanwezig, zelfs in rust. Bij een bevalling heb je te maken met een oerdrang die hier ver boven staat.
    Wat wel lastig kan zijn is het toucheren. Maar wat ik heb begrepen is dat dit soms gedeeltelijk wel kan na oefenen en het uberhaupt pas gedaan wordt op het allerlaatst.

Deel Deze Pagina