My god, wat een blunder!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Momfulness, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Dat zou zo een actie van mij kunnen zijn,oeps...

Hopelijk loopt alles met een sisser af!

2. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Misschien moet ik dat maar doen.

PFFFF

mijn hart klopt echt uit mijn borstkas nog steeds. Ik vind dit afschuwelijk.

maar ja. niets aan te doen.

3. Ladymistique

Ladymistique Bekend lid

5 mrt 2008
    516
    0
    0
    Fulltime huismama
    Uithuizen
    oepssss ja.. hoe red je, je daar dan uit...
    gewoon zeggen dat het voor een ander was.. en geen andere woorden aan vuil maken, weet hij veel wat je met de ander besprak ;)

4. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Dat is, zoals je zelf al zei, wel een flinke blunder. Maar ik zou me echt niet te druk maken hoor, het is niet het einde van de wereld. Iedereen heeft zijn dag soms niet.
    Feit is gewoon dat je naar je partner wat meer direct en minder genuanceerd uit, dan dat je het naar hem zou doen. Hij weet in ieder geval wel wat je ervan vind nu.
    Lijkt me verder geen ruzie waard hoor, gewoon uitleggen in welke mood je dat smsje gestuurd hebt.

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Luna, kan me helemaal voorstellen hoe vreselijk je je voelt.
    Heb zelf een keer een sms naar m'n ex gestuurd waar het net mee uit was terwijl die sms bedoel was voor m'n nieuwe vriend (nu mijn man).
    Dat was ook echt vreselijk... gelukkig was die ex niet zo slim en snapte niet echt hoe of wat.

Sterkte, hopelijk valt de reactie mee.

6. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Oh, ik weet echt zo goed hoe je je voelt! Ik heb een keer een mail OVER een collega NAAR die collega gestuurd :) Was echt zooooo genant!
    Kan je 1 ding beloven: dit gebeurt je echt niet nog een keer! (als je tenminste ook maar een beetje op mij lijkt hierin) Tot op de dag van vandaag check ik minstens 3 keer of ik de juiste geadresseerde heb staan voordat ik iets verzend en mijn mega-blunder is inmiddels al zeker 5 jaar geleden :D

7. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Oeps ja dat is lullig. Maar hij weet nu wel wat je ervan vindt.

Waarom heb je trouwens niet gewoon nee gezegd? Het komt duidelijk niet uit dat hij de auto leent.

8. Momfulness

schrale troost dat ik niet de enige ben die dit overkomt! Maar waarom nou net bij mijn ouders!!! aaaaaaaaaah

Ratatosk, dat zei mijn man, maar daar neemt hij doorgaans geen genoegen mee.

9. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Oh, maar dan is het toch zijn eigen schuld dat je er zo van baalt! Dan is het eigenlijk alleen maar goed dat dat smsje bij hem terecht is gekomen en hoop ik dat hij het leest en begrijpt :D
    Blijft lullig voor je omdat je je er niet fijn bij voelt, maar zulke mensen mogen best eens weten hoe anderen zich voelen. Wie weet luistert hij dan in de toekomst ook eens als je 'nee' zegt.

10. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Dan heeft hij pech! Het is namelijk jouw auto. Daar heeft hij niets over te zeggen. Gewoon op je strepen staan hoor.

11. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    nah. ik vind het wel goed eigenlijk.. sorry voor je ouders (stiefvader) maar dan weet hij iig de waarheid.. anders zeg je nu ja terwilj jezelf ontzettend baalt en komt hij er weer makkelijk mee weg.. (omdat je geen nee durft te zeggen misschien? weet het niet zeker maar zo komt het over)

komt het vragen van de auto vaker voor? dan vind ik het helemaal goed. anders blijft het doorgaan.

maar hoop wel dat ze er begrip voor kunnen opbrengen en niet dat het eindigt in een flinke ruzie.

idd auto lenen mag zolang het jou/jullie uitkomt en anders is het gewoon jammer dan toch?

12. Hoezo neemt hij daar geen genoegen mee.. Het is toch jullie auto? Daar heeft hij niet over te zeggen. En hij heeft al helemaal niet het recht om de auto op te eisen.

Als jullie nee zeggen, dan is het nee punt uit! Geen discussie mogelijk.

Niet zo druk maken om dat smsje, mss dringt het nu eindelijk tot hem door hoe jij erover denkt.

13. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Misschien had het zo moeten wezen omdat jezelf niet echt in staat bent om de waarheid te zeggen of op je strepen te staan!

Het is natuurlijk wel heel naar voor je en kan mee voorstellen dat je je echt klote voelt nu, dat is ook logisch, maar nu weet hij in ieder geval hoe je erover denkt!!!

Hopen dat hij niet te boos is

14. justme

justme Actief lid

2 jun 2006
    357
    0
    0
    Ik heb dit een 2tal weken geleden voorgehad met mijn schoonmoeder...:)

Ik weet exact hoe je je voelt!
    Ik heb haar gebeld en sorry gezegd voor het berichtje, dat het niet zo slecht bedoeld was, maar ik door de hormoontjes soms nogal vlug lastig ben...
    Hier ging het wel niet over een auto, maar over het feit dat ze te opdringerig is. Het was toen 11 uur, ze had al een sms gestuurd, 2 keer gebeld en was ze al hier geweest... ;) Was het dus even helemaal beu en wilde naar mijn vriend smsen om even stoom af te laten...
    Heb tegen haar gezegd dat ik weet dat ze het goed bedoelt, maar ik nu wat vlugger op mijn paard zit...

Het heeft nog wel een positieve uitkomst gehad, nu laat ze ons wat meer met rust! Ze zal eerst een smsje sturen om te vragen of het aankomt dat ze komt en ze belt geen 5x per dag meer! :) Maar dat werkt ook maar tot ze het 'incident' vergeten is ;)

Maar kop op! Komt wel goed! Nu even vervelend, maar het wordt wel beter!

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik kan me goed voorstellen dat je je er rot bij voelt, maar als je stiefvader geen nee accepteert is het mss toch zo slect niet hoor. ik zou het afwachten. komt hij erop terug dan kun je hem vertellen dat je nu wat gevoeliger reageert, maar dat de sms wel je ware gevoel weergeeft. sterkte, het is best akelig zoiets

16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

hier iets soortegelijks en inderdaad.... dat overkomt je nóóit weer... Maar ik kan me je gevoel helemaal voorstellen. Dat blijft echt malen :(
    Ik zou het ook gooien op een rotdag en eventueel nog wat rotdingetjes bijverzinnen om die rotdag te benadrukken :p

17. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    tja.. weet hij wel meteen hoe je erover denkt.. :D

18. Momfulness

Nou vervolg:

mijn moeder belde net voordat we de auto wilde gaan brengen op, om te zeggen dat het niet hoeft, want ze vond dat stiefvader maar iets anders moest verzinnen. Maar ja, toch voel ik me nu lullig...

Ik heb gezegd dat als ze zich bedacht ze maar moeten bellen.

Hij heeft hem nodig om onderdelen te halen voor de auto die ze nu kapot hebben.

Over het smsje nog niks gehoord, maar hij is ook nog op zijn werk, dus dat zal nog wel boven tafel komen....

hihi, moest stiekem wel lachen om sommige andere blunders... :)

19. Momfulness

Ik heb het trouwens wel eens eerder meegemaakt met een mailtje op mijn werk. Het liedje "fuck you, fuck you very very much" was toen op de radio, dus ik mailde "fuck you".

Die heb ik toen naar mijn leidinggevende gestuurd die op 1 letter na dezelfde voornaam had als mijn collega waar ik dus altijd mee zat te geinen. Ze was, not amused... :)

Hopelijk heb ik hier voorgoed van geleerd.

20. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0

Haha hier moet ik nou om lachen.

Deel Deze Pagina