De titel zegt het al.. Ben het boek aan lezen, ben bij hoofdstuk 11 In het begin was ik er heilig van overtuigd dat ze echt ontvoerd was, nu ik zo het boek lees denk ik steeds meer dat haar ouders er wat mee te maken hebben. Wie nog meer??
Heb het boek niet gelezen maar heb juist vanaf het begin al het gevoel gehad dat die ouders er wat mee te maken hebben...
Het is een echte aanrader! Er staan zoveel dingen in wat nog niet bekend gemaakt is, zoveel dingen dat je het gewoon bijna zeker weet dat haar ouders er meer mee te maken hebben.. Triest eigelijk hè krijg er kippenvel van!
Maar het boek is vast en zeker geschreven door iemand die zo zijn bedenkingen heeft over de ouders van Maddie. Het is zijn/haar bedoeling om je dat gevoel te laten krijgen. Stel nou dat de ouders van Maddie een boek hadden geschreven wat je zou lezen, dan is er een grote kans dat je erg meeleeft met haar ouders. Ik lees dit soort boeken dus bewust niet. (en zeker niet sinds ik moeder ben...)
Het boek is geschreven door een rechercheur? Hoe schrijf je het? Haha erg hè! Maar die vertelt zeg maar wat er bij de verhoring gezegd werd enz enz En ja dan was de kans erg groot dat ik mee leef met haar ouders als hun een boek hadden geschreven dat wou ze toch doen maar mocht niet worden uitgegeven? En heel eerlijk.. Welke ouder laat hun kind in een wild vreemd land alleen in een vakantie huisje slapen om even om het uur te kijken (luisteren aan het raam) of ze niet huilen? Omdat ze zo nodig rustig willen eten en hun volgieten met wijn? Dat zal ik NOOIT doen.. Geen haar op me hoofd wie daar aan denkt!
bah ik heb vorige nacht over Maddie gedroomd was zo vaag , alsof ik het nieuws hoorde dat haar lijfje in belgie gevonden was blabla heb gister nog internet afgeplozen maar niets gevonden en het zat me best dwars
heb het vanaf het begin ook al gedacht. Ik bedoel, wie laat zijn kinderen nou alleen in een kamer achter? Zou ik sowiezo al nooit doen! Laat staan in een vreemd land! Ten tweede, waarom is er bij de andere kinderen niets gebeurd of hebben die niets gezien of gehoord? Dat klopt toch niet! Ik wil het boek ook graag lezen, ben er erg benieuwd naar!!!
Ik denk dat er genoeg ouders zijn die dat doen hoor. Maar zelf zou ik het ook nooit doen. Volgens mij was het goed geschreven, rechercheur Maar nu ik zo een paar keer het woord lees ga ik wel een beetje twijfelen
Oeh ik heb het boek nog niet gelezen maar heb ook vanaf het begin mijn twijfels over alles. Ga eens kijken waar ik het kan bestellen.