Dag dames, Aangezien wij rond mijn dochters verjaardag ook midden in een verhuizing zitten ben ik nu alvast bezig om een verlanglijstje voor haar verjaardag te maken. Nu willen we graag iets van my little people geven, aangezien ik hier enthousiaste verhalen over hoor. Nu heb ik even zitten kijken wat er allemaal verkrijgbaar is en twijfel ik tussen het huis met geluiden en de boerderij. Ik vroeg me af wie heeft dit thuis staan en wat zijn jullie ervaringen? Wordt er veel mee gespeeld,en wat is leuker voor een meisje van 1? Alvast bedankt!
Wij hebben beide staan en meisje speelt eigenlijk met beide wel maar als ik zou moeten kiezen vind ik de boerderij toch leuker. Mijn dochter kreeg het ook toen ze 1 was en de dierengeluiden waren herkenbaarder dan de geluiden van het huis
Wij hebben ook beide.De boerderij heeft ze eerst heel leuk gevonden en nu ze ouder is vind ze het huis weer leuker. Denk dat de boerderij voor kindjes van 1 jaar leuker is omdat daar dieren geluiden uit komen.
Hmm hier wordt nog steeds ongeveer dagelijks met de boerderij gespeeld Ik weet niet precies welk huis je bedoeld overigens... Bij ons kreeg Anne voor haar eerste verjaardag de tractor kado was ze superblij mee en in oktober (net een maand na haar verjaardag helaas) heeft fisherprice altijd heel veel acties.. dus toen hebben we de boerderij erbij gekocht.. (tja dat hoort bij een tractor he) maar ze is er echt nog steeds blij mee.. verder vliegen ze hier elke dag door de kamer met het vliegtuig... van de boerderij naar leuk&leerzaam stad of rijden ze met de tractor door de bergen tussen de boerderij en de stad... erg leuk dus ik zou gewoon degene nemen waarvan jij denkt dat die het leukste is
Wij hebben het huis met geluiden, onze dochter speelt er graag mee. Poppetjes 100x in en uit het huisje, knopjes in drukken
Wij hebben beide, maar vanaf begin af aan vind ze de boerderij niet interessant. Het huis daarintegen vind ze helemaal geweldig!
Mijn dochter heeft de kermis gehad van Little People. Vindt het maar een zenuwachtig muziekje wat er in zit. Verder speelt Nova er niet echt mee. Ze pakt het hele gevaarte op en smijt het door de kamer
hier alleen ervaring met de boerderij en de garage (heb 2 zoontjes) boerderij heel veel mee gespeeld!
HAD ik maar aandelen little people... pfoe heb er al zoveel geld aan uitgegeven... enige wat ik jammer vind is dat losse poppetjes kopen in verhouding nogal duur is.. en bij die kleine setjes altijd maar 1 of 2 poppetjes zitten. En anne kan uren kletsen terwijl de poppetjes met elkaar spelen Dus volgende verajardag gaat er ook losse poppetjes op het verlanglijstje vrees ik
die winkelstraat is niet verkeerd afgeprijsd trouwens.. van 50e naar 18e daar koop je nog eens wat voor overigens hebben we hier nog niks van animalville.. maar de gewone poppetjes.
Mja ik zou bij aanschaf gewoon kijken wat ik zelf het leukst zou vinden voor mn dochter vind ze dieren superleuk? dan is de boerderij misschien leuker dan een huis maar een huis.. dat heeft elke dreumes en daar speelt overgroot deel van zijn/haar leven in af dus daar kunnen ze ook echt heel veel mee.. maar net wat je kind leuk vind
Jeeh wat een hoop reacties bedankt!! Stiekem wil ik ook wel beide, maar misschien is de boerderij dan idd het leukste om mee te beginnen. Wel leuk om te horen dat kinderen er zo enthousiast mee spelen. Het is geen goedkoop spul vind ik dus wel zo leuk als het dan lang meegaat kwa speelplezier.. Ik zal ook die aanbiedingen is bekijken, misschien leuk om te kopen en vast weg te leggen voor sint ofzo..