Help..schijfje onder linkerborstje, wat kan het zijn??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Krulletje87, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Hallo allemaal,

ik ontdekte zojuist toen ik onze kleine meid (volgende week word ze 1 jaar) op de aankleedkussen lag, dat haar linker borstje iets opgezet is, ik voelde er een "soort" schijfje zitten. ook lijkt haar borstje een beetje blauwig.. Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Heeft iemand dit vaker meegemaakt?
    wat moet ik ermee doen? naar de huisarts morgen?
    Maak me nogal erg zorgen.

2. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    niemand ooit meegemaakt?

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ja hier...kleine meis heeft het al vanaf geboorte...naar de HA geweest toen ze 1 was...die zei dat het gewoon vet was...

Anders ff gaan laten checken hoor, is niet vreemd! Het zou gewoon weer weg gaan bij ons, en nu zie je het idd niet meer....maar heeft wel even geduurd.

Het zou borstweefsel kunnen zijn, ik weet niet of je lang borstvoeding hebt gegeven? Maar dan zou ze bv al in de baby puberteit komen...klinkt raar....maar het komt voor...dan zou er ook haartjes en bloed aan te pas komen bij haar vagina...ik neem aan dat dat niet is..dus ik zou me niet teveel zorgen maken!

Gewoon voor de zekerheid ff laten voelen wat de arts er van denkt!

4. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    dank je voor je reactie.. nee heb 4 maandjes gegeven dus dat is niet heel lang...verder is er ook geen bloed of iets te zien.. ze geeft ok niet iets van pijn aan ofzo..maar k schrok me naar had t nog nooit eerder gezien/gevoeld. morgen laat k mn man ff kijke dr naar( hij is nu niet thuis) als hij dan ok vreemd vin dan bel ik wel ff.. ben zelf namelijk nooit zo'n held om de ha te bellen.

5. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Hier in het begin gehad aan beide kanten, volgens de KA was het borstonsteking en moest vanzelf overgaan. Maar als je het niet vertrouwd, beter even naar laten kijken..

6. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Hier heeft ze het ook gehad. Bij de ka laten nakijken toen ik er toch was, maar die zei dat ze er tot 1,5 jaar sowieso niks aan deden omdat het zo vaak nog gewoon wegtrok.
    Maar als je het niet vertrouwd kun je het natuurlijk altijd bij de ha laten checken.

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Mijn dochtertje kreeg het toen ze een maand of 8 was, ook alleen onder haar linkerborstje.
    De kinderarts heeft echo's gemaakt en daarop was weefsel te zien wat onderzocht is.
    Uiteindelijk kwam bij de kinder oncoloog uit in het AMC en die heeft een echo gemaakt en verschillende puncties gedaan.
    Het bleek gelukkig geen kanker te zijn maar een symptoom van de hormoonstoornis die ze heeft.
    Er word wel ieder half jaar een echo van haar borstje gemaakt ter controle.

Deel Deze Pagina