Met een Ipad Mini en vrij dikke vingers gebeurt het me regelmatig dat ik op een Topic denk te klikken, maar in plaats daarvan in iemand's profiel terechtkom. Zo ook zojuist bij een willekeurig lid. Wiens profiel bijna 5000 (!) keer bezocht is. Als redelijk actief lid dacht ik ook wel ergens in die richting te komen... Even checken en... Taraaaaaa.... 18 bezoekers... :x Waar ligt dit aan? Wat beweegt jou om een profiel te bezoeken?
Rellen of domme antwoorden! en als ik iemand voorbij zie komen waarvan ik denk dat het een "oud" lid is. En inderdaad, dikke vingers met telefoon of IPad
Haha lol Mij overkomt het eigenlijk alleen op de manier zoals jij omschrijft maar ook als ik iemand een pb stuur.
Ik bezoek eigenlijk niet bewust een profiel, behalve om naar eerdere topics te kijken van sommige mensen (als ik me kan herinneren dat ik al eerder iets gelezen heb) maar druk er wel vaak per ongeluk op!
Wow! 5000x Ik kom eigenlijk alleen bij iemands profiel om dezelfde reden als jij: als ik per ongeluk verkeerd druk met mijn spekvingertjes verder vind ik de profielen niet zo interessant, eigenlijk /edit: mijn profielpagina is trouwens nog maar 0x bezocht
En nu heb ik ook even jouw profiel bekeken omdat ik me niet voor kon stellen dat die maar 18 x bekeken is, zie je toch vaak voorbij komen Maar kan het niet zien
Ik druk ook wel eens per ongeluk op iemand, soms kijk ik bij iemand om berichten terug te lezen. Ben wel benieuwd wiens profiel al 5000 keer was bekeken!
Hier gebeurt het ook heel vaak per ongeluk. Verder als ik iemand een pbtje wil sturen en heel soms als ik een vreemd verhaal lees (waarvan ik denk dat het niet klopt), even in de geschiedenis spieken of als ik denk een oud lid te herkennen .
Mijn profiel is 1352 keer bekeken! Maar loop ook al bijna 7 jaar mee en heb nooit mijn naam gewijzigd.
Oh, ja. Ik heb wel alles afgeschermd zodat niet iedereen alles kan zien. Maar dat zou toch geen verschil moeten maken in het aantal bezoekers van een profiel... Edit: misschien wel, want ondanks je bezoek staat het aantal nog altijd op 18...
Die van mij 1102 keer bekeken, en zolang lid ben ik niet, en ook waarvan een hele tijd niet geweest. Maar boeit mij verder niet zo, als iemand wil komen spieken, ga je gang.
Hier precies zoals al is gezegd, per ongeluk erop klikken. Dat ik echt iemands profiel kijk komt zelden voor. Hier overigens niet alleen op telefoon, ik klik ook gewoon op pc met muis regelmatig naast het wolkje waar je naar de berichten gaat en dus op de naam van degene die het laatst wat geplaatst heeft.
Ik zoek zo altijd mijn eigen reacties op topics op Ik had nog geen andere manier gevonden die minder omslachtig was.
even gekeken: Deze pagina is 2.595 keer bezocht en volgens mij, ben ik ondanks bijna 20.000 berichtjes niet zo'n hele bekende zp'er