my little pony

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door tulip, 6 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Wie heeft er aanvulsets voor de my little pony paardjes?? wat bevalt er en wat totaal niet?

Ik zag al dat ze een huis en een auto hebben en nu van de week zag ik ook het zeemeerminpaleis.

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

brrr mijn dochter heeft 1 pony met aankleedspul
    vroeger zat er nog echt (nep)haar aan die dingen
    ik vind ze niet mooier geworden :)

maarja.. dochterlief is er gek mee :)

maar huis en zeemeerminnenpaleis? het waren paardjes toch? :D

3. tulip

tulip Niet meer actief

ja joh, die kunnen tegenwoordig ook al autorijden!!:p:D

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Weet niets van die nieuwe paardjes, maar je brengt me op een idee om mijn oude My Little Pony's weer eens van zolder te halen, was er vroeger helemaal gek mee, heb er geloof ik 24 ofzo :). Ik vind die oude pony's veel leuker dan die nieuwe.
    Ik had ook baby pony's met luiertjes enzo, vond ik erg leuk om te verschonen.

5. Saskia78

Mja ik had er ondere 2 met vleugels.. Dat is ook niet helemaal standaard bij paarden geloof ik.
    Mocht vroeger vaak geen dingen als barbie ivm duur..
    Maar ik had een behoorlijke verzameling My Little Pony uiteindelijk.
    Ben alleen bang dat het met de rest van mijn speelgoed verdwenen is. Maar nu met al die kleertjes vind ik dan wel weer leuk.
    Alleen mis ik toch dat haar op het hoofd :)

Binnenkort toch eens in de winkel gluren.. Denk dat ik flauw was gevallen als ik een MLP-paleis had gekregen toen :D

6. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Oh leuk, ik was vroeger ook MLP fan! Maar wel erg jammer dat ze dus kennelijk geen haar meer hebben, tss! Dat was juist t leukste ;)

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ja, haha, ik ging met ze in bad en al die haartjes wassen met shampoo en daarna netjes drogen en kammen. Ik had trouwens ook niet allerlei accessoires hoor, mijn opa was timmerman en had zelf een paardenstal voor ze getimmerd waar ik ook heel blij mee was, die heb ik nog steeds. Ze sliepen in bedjes die bij de Barbie's van mijn zus hoorden en als matras gebruikte ik die dikke maandverbanden :):D.

8. tulip

tulip Niet meer actief

de pony''s die mijn dochter nu heeft, hebben gewoon haar hoor. Op het hoofd en zo''n staart. Ze heeft er ook zo'n kammetje bij.

9. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    #9 SyrianBeauty, 7 sep 2011
    Laatst bewerkt: 7 sep 2011
    Ik lees even mee :) ze hebben ook my little pony huisjes die me erg leuk lijken.

We hebben hier het winkelsetje die wel leuk is. Mijn dochter heeft er maar 1 keer naar om gekeken, misschien omdat ze meer van Barbie houdt?

Verder hebben we alleen nog grote my little pony's met accesoires.

De pony's hebben gewoon allemaal mooie haartjes die je goed kan kammen. Mooier dan vroeger vind ik :p helaas zijn mij oude little pony's verdwenen :p:(

10. Saskia78

Hm zal eens kijken of ik een fotootje kan maken vanmiddag :)

11. Mijn dochter speelt er ook graag mee.
    Ze heeft een klein kistje vol met nieuwe en oude van mij.Voor sinterklaas had ze het mp huis gehad en een ponytje met een badje.
    Veel speelplezier hier

Deel Deze Pagina