Wie heeft het gezien? Wat een kanjers zaten ertussen voor de jonge Michael, heb stiekem een klein traantje met Birgit mee gepinkt bij dat meisje Lulu.
Ja dat meisje van Lulu was inderdaad erg schattig. Maar ik pikte eerder een traantje weg bij dat laatste jongentje met dat lange haar. En die Tymen was echt briljant, wat een bijdehand kereltje zeg
Och ja dat laatste ventje, wat een kanjer! Moeders houdt uw dochters binnen, dat wordt wat haha Die tymen was echt een onemanshow an sich, super!
Ik heb hem niet gezien, heb mijn mijn zieke dochter shrek2 gezien. Zag op de voorstukjes dat dat ene meisje er weer bij was (die deed vorig jaar ook mee met: Hollands got talent, met haar ANNIE- Tomorrow uitvoering). Vind haar echt niet kunnen zingen, en probeert alles te doen om maar showbizz-aandacht te krijgen.. Maar dat is mijn mening..
Ik ook Plurk! Wij hadden ook pas later ingeschakeld, zijn eigenlijk tijdens het zappen blijven hangen maar het was onverwachts leuk. Beetje jammer dat mijn lief nu ook denkt dat ie de moonwalk kan
Ik heb het ook gekeken, ben fan van Lulu! Wat een schatje zeg. En ja dat laatste jochie was gewoon goed. Maar om eerlijk te zijn vind ik dat meiden niet mee moeten doen, dan zie ik geen Michael Jackson. Overigens had ik wel iets meer al verwacht van deze show, hoop dat het beter gaat worden, maar ik kijk ook voor Dan Karaty natuurlijk! Haha
Dies lekkuur! Ik heb alleen het idee dat hij "in het echt" inimini is. Maar goed ik fantaseer er gewoon 20 cm lichaamslengte bij
Bah ! Heb het ook gekeken maar aan de ene kant vind ik best wel dat weer zo een programma is, buit maken over de rug van een dode.. Maar die mini "MJ's" zooo schattig !
Hier vonden we ook Lulu een schatje maar Tymen....was dat het blonde bijdehandte kind? Die vond ik dus vreselijk Er was een donker jongetje met een staart,die vonden we echt goed! Van de volwassenen vonden we degene die ooit een prijs had gewonnen met MJ imitaties ook echt goed!
Ooh ik moest ook huilen bij dat laatste manneke, met zn jackson 5 paardenstaart...geweldig leuk persoontje....en ja idd wordt later wat . Lulu vond ik gewoon een dotje, niet supergoed ofzo..maar echt een droppie van een kind. vond zon heel enthousiast blond meisje ook erg leuk....echt zo'n spring in het veld. En dan die Thymen (Tiemen) tja apart knulletje...ik wel van kinderen met wat pit en karakter maar vond hem te lollig willen doen, dat maakte hem weer minder sympathiek....maar ach het knulletje staat er wel en ik zag op de bank....dus mag niks zeggen hahahaa.
ik heb het ook gekeken, de kinderen vond ik hartstikke schattig, ik vond het gewoon jammer als er weer een volwassene aan de beurt was, dit had van mij wel helemaal een kindershow mogen wezen.
Dan is inderdaad maar heel erg ieniemienie, maar 1.68m! Als hij dan een keer naast me wil lopen (whahah) dan moet hij maar plateauzolen aantrekken Oh en die Tymen??? Verschrikkelijk! Wat een beidehand kind, ik moest alleen maar lachen omdat de jury zo moest lachen, maar bah sorry hoor, die hing me echt de strot uit! Hoop niet dat ik later zo'n kind krijg
ik heb ook gekeken, zei ook meteen eigelijk vind ik niet dat meisjes mee moeten doen maar goed dat is hun keuze LULU was wel erg leuk. Dan is ook erg lekker ook een rede om te kijken en ja hij is erg klein. Vind m in pak erggg leuk maar zodra hij zijn hiphop kleding aan heeft klopt het voor mij niet meer ff hoor