Ik vond het erg leuk, vooral de kleintjes inderdaad. En wel zo netjes dat ze de slechte audities niet onnodig uitmelken en maar heel kort laten zien, en geen juryleden die zonodig grappig moeten zijn over andermans rug.. Dan is inderdaad erg lekker, maar ik kijk het toch vooral voor Koen Wauters!
ik heb gister ook gekeken! Ik was en ben helemaal trots (vooral ook na het lezen van jullie reacties) want LULU heeft bij mij op de buitenschoolse opvang gezeten! Toen was het (zoals pa het al zei) een echte danseres (vond het dansen gister van haar tegenvallen). Toen ik de voorstukjes zag met Lulu erin, nou het verbaasde me helemaal niks!! Verder vind ik het een leuk programma en natuurlijk is Lulu mijn favorietje!!
Oh wat superleuk zeg dat bij jou op de buitenschoolse opvang zat. Ik vind haar echt om op te vreten!! Had haar zo meer naar huis willen nemen hihi
Ja was ook erg leuk! Ze kwam gister wel heeel schattig over hahahaha, ze is ook heel schattig maar kan ook streken uithalen. Lulu is een super meid!! Ook altijd als je haar zag heel spontaan!
aaaah ja ik heb het ook gezien, al die schattige kids!!!!!! Ik kreeg ook tranen in me ogen bij sommige.. Leuk programma ook!
Ahahahaha dan zat ik er toch niet zo heel erg ver naast met mijn 20 cm extra Ik ben namelijk 1.80m, kan hij op stelten gaan lopen @ Pluys: Wat stoer dat Lulu bij jou op de BSO zat, kan me voorstellen dat je dan trots bent en meteen je favoriet hebt! Bedankt voor het filmpje *huil*
Ik kijk dus nooit zulk soort talentenshow-programma's, maar was me net aan het vervelen en heb het even op uitzending gemist gekeken. Vond het wel aardig, maar ga het niet volgen. Ik vond die Thymen echt een briljant ventje. Die Romy vond ik dan weer helemaal niets (dat blonde meisje met die diamanten in d'r oren). En Lulu uiteraard...die kun je toch alleen maar cute vinden.
Ik heb het ook gekeken! Vond het best wel een tof programma. Alleen dat ene meisje, ben haar naam kwijt, die zo naast haar schoenen liep daar kreeg ik een beetje de zenuwen van... 10 jaar was ze geloof ik. Ze kreeg de vraag of ze later beroemd wou worden en ze zei iets van 'ja, maar ik wil nog wel normaal op straat kunnen lopen'. Vond haar eerlijk gezegd erg verwaand! (Maar haar performance niet slecht!)
Ik vond het erg langdradig en veel van hetzelfde, had er meer van verwacht. Ik zal er nog eens langszappen tot het wel interessant wordt als de goeie er alleen nog zijn. De kindjes vond ik wel schattig, maar dat vind ik van alle kindjes die optreden xxxxxxxx
Ja lulu is wel schattig maar geen super talent hoor heb betere gezien ... en die blonde tymen vond ik een bijdehand ventje vond hem niks hoe die prate enzo dat blonde meisje met die haarband had niet verwacht maar deed wel leuk maar vind geen michel hoor bij meisjes zie ik zoiezo geen michael erin.
ik vond het ook wel leuk ik vond dat jongetje thijmen ook niks aan zo'n betwetertje. dat jongetje op het laatst echt super! wat een leuk ventje zeg echt! en die dan die jullie allemaal zo knap vinden ik vind hem echt niks aan haha met die grote oren
Heb het 2 seconden gekeken toen wij er langs zapten, maar wat een r*k programma zeg. Weer zijn 13 in een dozijn talentenjacht troep.