My name is Michael

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Michelle04, Jan 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lmfao

lmfao Actief lid

Aug 16, 2007
    348
    0
    0
    ik heb het ook gezien erg leuk programma de muziek alleen al is super om voor te kijken.

2. UmmKais

UmmKais Actief lid

Nov 11, 2009
    316
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik vond het erg leuk, vooral de kleintjes inderdaad. En wel zo netjes dat ze de slechte audities niet onnodig uitmelken en maar heel kort laten zien, en geen juryleden die zonodig grappig moeten zijn over andermans rug..

Dan is inderdaad erg lekker, maar ik kijk het toch vooral voor Koen Wauters!

3. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    ik heb gister ook gekeken! Ik was en ben helemaal trots (vooral ook na het lezen van jullie reacties:D) want LULU heeft bij mij op de buitenschoolse opvang gezeten! Toen was het (zoals pa het al zei) een echte danseres (vond het dansen gister van haar tegenvallen). Toen ik de voorstukjes zag met Lulu erin, nou het verbaasde me helemaal niks!!

Verder vind ik het een leuk programma en natuurlijk is Lulu mijn favorietje!!

4. MvdW

MvdW Niet meer actief

Oh wat superleuk zeg dat bij jou op de buitenschoolse opvang zat. Ik vind haar echt om op te vreten!! Had haar zo meer naar huis willen nemen hihi

5. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    Ja was ook erg leuk! Ze kwam gister wel heeel schattig over hahahaha, ze is ook heel schattig maar kan ook streken uithalen. Lulu is een super meid!! Ook altijd als je haar zag heel spontaan!

6. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    hier nog een keer Lulu:

Auditie Lulu

blijft geweldig om terug te zien:D

7. MvdW

MvdW Niet meer actief

Neeeeee niet doen, dan moet ik weeeeeer huilen op het einde als ze zelf ook moet huilen!! haha.

8. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    :D ik ken het!! Zat net ook weer met tranen in mijn ogen :D

9. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    aaaah ja ik heb het ook gezien, al die schattige kids!!!!!!
    Ik kreeg ook tranen in me ogen bij sommige..
    Leuk programma ook!

10. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    1,805
    0
    0
    Ahahahaha dan zat ik er toch niet zo heel erg ver naast met mijn 20 cm extra:D Ik ben namelijk 1.80m, kan hij op stelten gaan lopen :D

@ Pluys: Wat stoer dat Lulu bij jou op de BSO zat, kan me voorstellen dat je dan trots bent en meteen je favoriet hebt! Bedankt voor het filmpje *huil*

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik kijk dus nooit zulk soort talentenshow-programma's, maar was me net aan het vervelen en heb het even op uitzending gemist gekeken. Vond het wel aardig, maar ga het niet volgen.

Ik vond die Thymen echt een briljant ventje. Die Romy vond ik dan weer helemaal niets (dat blonde meisje met die diamanten in d'r oren). En Lulu uiteraard...die kun je toch alleen maar cute vinden.

12. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Ik heb het ook gekeken!
    Vond het best wel een tof programma.

Alleen dat ene meisje, ben haar naam kwijt, die zo naast haar schoenen liep daar kreeg ik een beetje de zenuwen van...
    10 jaar was ze geloof ik. Ze kreeg de vraag of ze later beroemd wou worden en ze zei iets van 'ja, maar ik wil nog wel normaal op straat kunnen lopen'.
    Vond haar eerlijk gezegd erg verwaand!
    (Maar haar performance niet slecht!)

13. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

jaah die blonde met dat haarbandje die uitviel tijdens het dansen! :D

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Dat is die Romy die ik ook bedoel...

15. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ik vond het erg langdradig en veel van hetzelfde, had er meer van verwacht. Ik zal er nog eens langszappen tot het wel interessant wordt als de goeie er alleen nog zijn. De kindjes vond ik wel schattig, maar dat vind ik van alle kindjes die optreden ;)
    xxxxxxxx

16. zara06

zara06 Actief lid

Jan 18, 2007
    160
    0
    16
    Ja lulu is wel schattig maar geen super talent hoor heb betere gezien ...
    en die blonde tymen vond ik een bijdehand ventje vond hem niks hoe die prate enzo
    dat blonde meisje met die haarband had niet verwacht maar deed wel leuk maar vind geen michel hoor bij meisjes zie ik zoiezo geen michael erin.

17. linda81

linda81 Fanatiek lid

May 7, 2007
    1,407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Ik vond er echt niks aan,ik ga het zeker niet volgen.

18. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Weet iemand wanneer sbs met move like Michael Jackson begint?

19. beertje87

beertje87 Actief lid

Sep 16, 2008
    339
    0
    0
    ik vond het ook wel leuk ik vond dat jongetje thijmen ook niks aan zo'n betwetertje.
    dat jongetje op het laatst echt super! wat een leuk ventje zeg echt!
    en die dan die jullie allemaal zo knap vinden ik vind hem echt niks aan haha met die grote oren

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Heb het 2 seconden gekeken toen wij er langs zapten, maar wat een r*k programma zeg. Weer zijn 13 in een dozijn talentenjacht troep.

Share This Page