Potverpinkie... ik heb zwart beeld en alleen geluid. Ik heb het zaterdag wel gezien, maar pas vanaf 20.50 uur ofzoiets. Heb voor die tijd met een huilende Vigo gezeten Weet iemand wat ik moet doen zodat ik ook beeld heb???
Ik vond het een leuk programma, maar wel vreemd dat er zowel jongens als meisjes mee mogen doen. Ik was toch echt in de veronderstelling dat het programme 'My name is Michael' heet en niet 'My name is Michelle.' De enige reden die ik hiervoor kan bedenken is dat meisjes misschien op die leeftijd hoger kunnen zingen dan jongens? maar het verklaard niet waarom er ook volwassen vrouwen mogen deelnemen. Ik was blij verrast dat de jury erg goeie commentaren gaf en de kinderen tenminste niet totaal afbrandden. het enige wat me stoorde was dat die ene vrouw bij de jury bij het minste geringste in tranen uitbarstte. Ik ben niet zo'n jankbuil. Thijmen vond ik erg leuk, zo lekker enthousiast en doet me een beetje aan mezelf denken hoe ik vroeger was. Lulu was ook een schatje. Zo ontzettend lief. Maar die ene vrouw die dansles gaf en auditie deed....blegh! Als mijn stiefdochter van zo'n type dansles zou krijgen, zou ik haar meteen op een andere dansschool plaatsen, wat een geldverspilling zeg.
als het goed is, komt er een musical waarbij ze een jonge en een volwassen 'michael' zoeken. Ze kunnen zoeken wat ze willen, er is, en was, maar 1 Michael Jackson. Het is maar goed dat ik niet in die jury zit want ooooh, wat zou ik streng zijn...haha
Ow nou wauw .. Als er zo een musical moet komen heb je toch echt wel de echte MJ nodig voor de oudere MJ. Maarja zoals ik al zei, de één zijn dood is andermans brood ofzo he .. Lekker geld verdienen over MJ zijn rug heen.:x
Hahaha Kat, inderdaad! Als ik in de jury zou zitten...foeiiii!!!! Ik heb inmiddels de hele show terug gezien (moest iets installeren) en soms had ik gewoon plaatsvervangende schaamte en heb hardop mijn excuses aangeboden aan Michael
Aaaah hebben jullie dat blonde jongetje van net gezien met die vader die zo ontroerd raakte? Zo ontzettend lief!! Vooral die vader... *smelt* Zelfs ik had tranen in mijn ogen en dat zegt heel wat
leuk programma..maar bij sommigen denk ik, HOE DURF JE!!!!!!! de kleintjes zijn super!!!!!!! (de grote ook maar de kleintjes vindt ik specialer)
ik vind die kleintjes ook superlief allemaal. merijn@ bedoel je die kleine blonde die niet door ging??? enne tranen? zwanger???
het valt me op dat ze die kleintjes wel heel snel door laten gaan. Neem die 2 chineese meisjes, nou die vond ik niet goed. Je zag ook het voorstukje voor volgende week. Dan zie je dat die 2 chineese meisjes niet doorgaan naar de volgende ronde. Het oudste meisje is helemaal overstuur. Was het gewoon niet eerlijker geweest om al in het begin te zeggen dat ze net niet goed genoeg zijn (met andere woorden dan hè). Maar volgende week ga ik natuurlijk kijken of mijn favorietje Lulu doorgaat!
Nou ik vind het wel een leuk programma... die kleintjes zijn allemaal erg schattig! Maar sommige volwassenen zeg... pfff, die leven echt in hun eigen wereldje zonder realiteitszin! Ik ben dan ook blij dat ze er wel wat van zeggen.
http://www.rtl.nl/components/programma/michael/miMedia/2010/week02/vr_annika.avi_plain.xmlhttp://www.rtl.nl/components/programma/michael/miMedia/2010/week02/vr_annika.avi_plain.xml Ik vond haar zang niet echt geweldig, hoewel, wel beter dan sommige anderen. Maar haar dans, wauw!! Geweldig hoe ze dat deed!!
Dat donkere jongetje wat Ben zong...geweldig gewoon kreeg kippenvel! En dat meisje met die krullen en dat irritante hoofd dat door mocht (zij had ook met hollands got talent mee gedaan, als Annie ofzo echt zo vals als een kanarie) dat ze haar door hebben laten gaan... Er zijn best wel wat kindjes die goed konden zingen, was wel onder de indruk en dansen ook. Ja die chinese meisjes snapte ik ook niet, die waren echt slecht, was niks goeds aan....
Ben ik nou zo streng of...? Ik vond eerlijk gezegd dat er met name bij de volwassenen helemaal niemand tussen zit die ook maar enigzins in de buurt kan komen van Michael. Nu is de lat dan ook wel erg hoog natuurlijk. Vorige week vond ik het nog wel leuk om naar te kijken, maar eerlijk gezegd was ik deze week best wel teleurgesteld.
Ik heb zo gelachen om dat jongetje met die afro pruik die door was, hij was met zn zusjes en broers en zn ouders, en toen hij dus aan kwam rennen richting zn familietoen hijgehoord had dat hij door was rende zn zusje ook op hem af om hem te omhelsen maar hij rende gewoon langs haar heen door naar zn moeder. Ik lag helemaal dubbel