ja ik vond mika ook erg goed! Ik ken lulu al iets langer en er zit veel meer in dit meisje dan wat er op tv is laten zien! Denk dat de jury dit ook heeft gezien en dat ze daarom gewonnen heeft. Ik vond haar bij het laatste nummer wel helemaal super geweldig goed!
Dat vond ik dan weer niet... Maar gelukkig zijn kleine kindjes nog 'lekker te kneden' zoals ze dat in de vakterm zeggen en met coaching komt ze vast en zeker een heel eind! Er zit lekker veel pit in het meisje, en dat straalt ze ook zeker uit!
Pluys logisch dat je trots bent!!!! @Minyaweth ik ben echt blij dat Christophe gewonnen heeft!! Hij lijkt echt op MJ vind ik dan. En idd Pistice is op de proef gesteld...hij was eerst erg goed maar het was jammer van vanavond. Mitchell vond ik bij Human Nature erg goed.
Behalve die laatste hoge noot... My God... heeft hij die even verneukt... (*sorry, ik ben zéér kritisch )
Hahha ja dat was wel vals ja....hahah Goed toch kritisch zijn Ben ik ook bij mensen die Alicia Keys zingen bij talentenjachten Ik vond Lulu ook bij het laatste nr niet goed...
Jeetje, ik kan niet meer zeggen dan wat een slechte slappe live show !! Vooral die tweede ronde !! Mitchell zijn lippen zaten er wel erg naast.. En Christophe, zat hij nou gewoon echt het liedje van MJ te playbacken ? Van de kindjes vond ik Romy en Mika echt het beste. Romy, vind ik een apart kind dus haar zou ik sowieso niet in de premiere willen zien. Mika had dat mogen winnen van mij !! De andere drie kindjes vond ik erg zwak qua zang. Maarja hoeveel shows zijn er ? 3 maar ? Plus die premiere's 5 dus ? In iedergeval, vond er weinig aan, vond de hele show slecht.
Ja, dat moeten mensen eigenlijk ook niet doen... Van sommige artiesten moet je gewoon af blijven hahaha
@ikdus er werd idd geplaybackt niet alleen door Christophe ben het w.b.t de kleinere kindjes met je eens @minya hahah idd van sommige artiesten moet je afblijven en niet na gaan doen Eigenlijk vind ik dat bij MJ ook ben dan wel geen echte fan ofzo maar zo een man is te legendarisch om bij in de buurt te komen....
Ooh ok dan vond ik Christophe zijn stem wel heel dicht bij komen. Voor zover ik het geluisterd heb. Ik werd afgeleid dus niet aandachtig geluisterd haha.
Hahaha ja dat vonden wij hier ook hoor!! Maar je kon horen dat het van henzelf was, door dat sommige stukken gewoon echt vals waren
Ik persoonlijk vind ook dat je van Michael af moet blijven... was eerst ook érg kritisch naar dat hele 'My Name Is Michael' gebeuren. Mijn nieuwsgierigheid heeft het gewonnen, en ik moet zeggen dat ik het stiekem allemaal wel erg leuk vond Zal alleen niet mijn geld uitgeven aan de musical (dát gaat me dan weer te ver )
Ja bij Mitchell en Urvin hoorde ik inderdaad dat het van hunzelf was, maar bij Christophe had ik mijn twijvels een beetje. Maarja ze zongen inderdaad af en toe erg vals. Dat was ook één van de redenen dat ik bij ronde één meteen klaar was met echt kijken.. Ik had er echt meer van verwacht echt een show. Dit was echt een one minute show ofzo. Alles in één minuut in elkaar geflanst. Ik snapte ook niet dat Mitchell een blauwpak aankreeg terwijl hij misschien er wel uit moest. En snapte ook niet waarom Christophe een blauw pak aankreeg en daar niets in deed. Echt een rommel show haha.