My name is Michael

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Michelle04, Jan 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Ik ben benieuwd wanneer dat sbs programma komt met hun move like Michael ofzo.

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Dat vond ik ook erg jammer! Ik was heel erg benieuwd hoe hij 'Smooth Criminal' zou doen.

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Ach misschien doet hij dat wel in de tribute show :p is vast ooit wel op inet te vinden haha.

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Ja idd ben ik ook benieuwd naar! Ook al haat ik sbs en verafschuw ik alle programma's die ze uitmelken hahahah

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Dat het zo gaar was is denk ik omdat ze sbs voor wilden zijn met een show over michael...;)

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Ik denk eerder dat het door Kwalbert komt...
    Die man heeft letterlijk jaaaaaren lang, Michael uitgespuugt, hem voor de meest kwetsende dingen uitgemaakt... Er kwam geen enkel positief woord uit zijn mond over Michael.

Nu moet hij natuurlijk met de 'Michael Hype' meelopen, ineens fan zijn, en het toch wel zo erg vinden dat Michael is 'overleden' dat hij niks anders kan dan zijn eer bewijzen aan de enige echte King Of Pop... ;) Neee.... Kwalbert verdiend mijn sympathie niet!

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Dat wist ik niet...
    Maar ik denk niet dat dat de hoofdreden is. Zo een show kost veel geld en dan gaan ze dat niet om zo een reden slecht maken.:)
    Ik hoorde nl ook op tv dat het wel een reden was dat sbs dus ook met zo een show komt...;)vandaar

maarja ik heb verder ook niks met die man hoor, heel bekend NL belachelijk maken maar oh wee als er wat over hem gezegd word...

8. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    uitmelkprogramma bah

9. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Mee eens!

Maar ik kijk wel..:):D

Ik vind die ene die er zo eng op lijkt (ben z'n naam kwijt).. die zijn vrouw de make up doet, er aardig in de buurt komen! Komt denk ik ook door zijn hele houding. Ik zag de 3 jongens naast elkaar staan en hij heeft net zo'n postuur/houding. Grappig.

10. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

Apr 15, 2008
    1,366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    christophe

11. adi

adi Niet meer actief

oke, dat Christophe heeft gewonnen, als is het maar voor de looks. Maar wat ik me afvraag: ze hebben nu een kind-Michael, een blanke-Michael.. maar wie gaat de zwarte Michael spelen??
    Voor de 'verbouwing' zeg maar?

Dat kan die Christophe toch nooit doen??

12. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    4,227
    300
    83
    Female
    uitvaartondernemer
    België
    ben net aan het kijken. Weet nu wel al wie er gewonnen is maar toch.
    Vond Mitchell's Man in the mirror echt super! beste optreden tot hiertoe. En ook de kleintjes zijn geweldig!

zo,ga even verder kijken :D

13. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Pff ik erger mij zo aan die talenten programma's. Nu moet er weer een 2e 3e of 4e michael komen. Laat die man rusten. Michael was de king of pop en er niemand die daar aan kan tippen. Wat willen ze nu bereiken met zo'n programma? Het gaat ze om de kijkcijfers en dan vooral om het geld wat het opleverd. We hebben nu al zoveel van die shows gehad en het is allemaal 1 pot nat. Is het nou zo moeilijk om een nieuw leuk programma te bedenken?
    En als er een winnaar is uitgekomen, wat dan? Wat worden we er beter van? 1 keer eens een leuk liedje of concert? Waarom al die moeite?

14. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    2,053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Ik vond Lulu eigenlijk helemaal niet goed. Tuurlijk had ze een enorm aandoenlijk verhaal en een ontzettend lief gezichtje maar ik vond haar absoluut niet goed genoeg. Bij haar eerste auditie eigenlijk ook al niet. Ik vond die andere kinderen echt stukken beter.

Share This Page