hallo meiden. ik weet dat de komende vragen misschien ook wel te googlen zijn maar ik vind het fijner om met andere dames in mijn situatie te praten. om ervaringen te delen. en elkaar tips gegeven. mijn vriend en ik hebben sinds een half jaartje ongeveer een grote kinderwens. ik ben eind oktober gestopt met de pil ben nog wel beetje onregelmatig 36-28-29. zit nu op dag 4van mijn cyclus. het is dus helaas nog niet raak geweest. kunnen jullie meiden min en vriendlief misschien tips geven wat het beste is om te doen om zwanger te raken? hoe vaak je moet klussen. en hoe merken jullie je eisprong ik lees hier vaak dat meiden haar eisprong gevoelt hebben. wat voel je dan precies? ik hoop dat jullie meiden ons advies kunnen geven of elkaar beetje op de hoogte houden in deze maanden waar je geduld op de proef gesteld word! wij kunnen niet wachten tot het raak is en een klein wondertje met liefde kunnen ontvangen! ok vind ik het niet erg als meiden hier hun ervaring delen over hoelang het bij jullie heeft geduurd voor het raak was. of hoe lang jullie onregelmatig waren na het stoppen van anticonceptie. liefs xx. en ook voor de meiden die ook bezig zijn om zwanger te raken succes. ik gun iedereen een gezond kindje en hoop dat niemand te lang moet zitten op het wachtbankje.
Hey shy girl, Tja tips om zwanger te worden...ik ben er zelf ook heel erg mee bezig!! Ik gebruik de app op m'n tel. Daar kan ik zien wanneer ong. Mijn vruchtbare dagen zijn en mogelijk mijn ei. En dan is t beste om om de week te gaan klussen en als je je ei hebt mss elke dag om de kans te vegroten!! Ik heb de afgelopen ronde ook voor t eerst m'n ei gevoeld, ik zag op de app wanneer die ong. Moest zijn en kreeg op dag 15 al lichte steekjes voelt n beetje als menstruatiepijn maar dan lichter en dag 16 had ik t ook nog. Mijn man kwam pas op die dag 16 laat in de avond thuis van vakantie en gelijk geklust maar blijkbaar was t toch te laat want was weer ongi terwijl ok toch echt dacht dat t raak zou zijn! Kreeg namelijk 4 dagen na m'n ei weer steekjes en 2 dagen daarna al zere borsten mja helaas. Nu proberen we vanaf nu al om de dag te gaan klussen mocht t ei toch komen en ik verneem niks dan dat t toch gaat lukken en als ik m'n ei voel toch elke dag gaan klussen! Ook wil ik deze keer ovulatie testen gebruiken en meet nu ook elke ochtend om 7 uur m'n temp. Voordat je uit bed stapt. Dit hou ik bij op de site van fertility. (Zie onderaan mijn profiel My ovulation chart) verder slik ik Davitamon met visolie voor vrouwen die zwanger willen worden, zwanger zijn en borstvoeding geven!! En ik neem van holisan de shatavari capsules schijnt ook voor onvruchtbaarheid te zijn en hier op dit forum wel positieve ervaringen gelezen en jah baad t niet dan schaadt t niet!!! Als je een onregelmatige cyclus hebt kun je ook de capsules Etos zwanger worden gebruiken daar zit n stofje in (cactus nog iets) die zorgt dat je een regelmatige cyclus krijgt!!! Nou ik hoop dat je hier wat aan hebt en heel veel succes ik hoop voor jullie gauw n posi test!!! Ik ben zelf ook nog aan t kijken wat ik allemaal kan doen om sneller zwanger te worden mja vooral t klussen is weg belangrijk Hihi... Good Luck Shy girl!!!
Weten wanneer je ei sprong is, is wel belangrijk je kunt dat op verschillende manieren doen, bijv tempen of ovulatietestjes.. En om de dag 'klussen' .. Je kunt ook zien aan je afscheiding of je vruchtbare periode nadert.. Dan is je afscheiding dradig.. Lijkt een beetje op eiwit.. Zelf heb ik 12 maanden moeten wachten op een goede zwangerschap! Was eerst in ronde 3 zwanger maar eindigde in een miskraam(8weken) daarna pas weer na 9 maanden zwanger en nu een pracht van een zoon rond lopen (16maanden) ik heb alleen ovulatie testen gebruikt en om de dag geklust! Je moet ook een beetje geluk hebben nu voor een tweede bezig en mag 11 februari een testje doen! Spannend weer, Heel veel succes met zwanger worden
Wat erg van je miskraam maar wel fijn dat nu een mooi ventje hebt lopen!!! idd je moet ook geluk hebben!!! en spannend dat jullie weer voor de tweede gaan! Ik hoop dat je weer een mooi streepje zult zien op je test en weer lekker kan gaan genieten!! hou ons ff op de hoogte!!
oh inderdaad naar een mk. hoop dat dat bij niemand gebeurt! zoiets dat gun je niemand! hoe duur zijn de pillen van etos? en hoevaak/hoelang moet je die slikken? liefs en jullie allemaal ook heel veel succes!
Uhm die van de etos zijn iets van 7 euro voor 60capsules en je moet die dan 2x per dag nemen dus je kan er een maand mee doen....dus jah je kunt t proberen in ieder geval en kijken wat t voor jou doet. Succes ermee en laat maar weten wat je gaat doen
Misschien kun je op internet ovulatietesten bestellen en dan vanaf dag 12 ofzo gaan testen om te zien wanneer je ei is. Ook kun je gaan temperaturen, dan kun je achteraf zien wanneer je ei is. Zo kun je kijken hoe je cyclus ongeveer loopt. Je hebt idd handige apps voor op je mobiel zodat je alles bij kunt houden. Ik voel mijn ei ook, dan heb ik een soort drukkend en/of trekkend gevoel.. ik heb dat altijd rechts onderin. Niet iedereen voelt haar ei, en dat hoeft ook niet.. dat is helemaal niet erg. Ook ik heb niet echt last van ''vruchtbaar slijm'' dus dat hoeft ook niet. Het belangrijkste is om plezier te hebben...
oke bedankt maar moet je daar mee beginnen op de eerste dag van je cyclus? en ben je dan gelijk vanaf de eerste cyclus regelmatig.
oh even nog een ander vraagje. ben hier nog niet zo lang en doe alles via mijn telefoon want me laptop word gemaakt. hoe maak je die leuke banners of hoe zet je een standaard tekst onder je berichten? liefs xx
Uhm volgens mij ben ik begonnen n paar dagen na mn menstruatie denk ook wel dat je gelijk kan beginnen. Staat ook niet op de verpakking of je dit gelijk op de eerste dag van je nieuwe cyclus moet slikken dus.... Je kan veel dingen over die capsules lezen hoor als je etos zwanger worden intypt dan vind je veel forums daarover de een vond t wel goed en werd vrij snel zwanger en de ander weer niet dus jah de keus is aan jou!! het is gewoon een vitaminepil zit ook foliumzuur enzo in dus je hebt ook gelijk alle vitamines nodig!! alleen ik gebruik deze niet meer om ik vaak vergat om de tweede later op de dag in te nemen en die van davitamon hoeft maar 1x per dag haha....
helemaal bovenaan aan de rechterkant zie je banners die kun je dan uitzoeken en je cyclus enzo invullen dan zie je je voorbeeld en zie je een code eronder die kopieer je en ga je vervolgens weer naar forum en klik ke op gebruiksinstellingen en daar kan je bij je handtekening die code erin plakken!!! en opslaan dan staat ie er automatisch bij elk bericht eronder en bij avatar kun je een profielfoto instellen...ik wist er ook nog niet zoveel van maar leer hier steeds meer haha...
Hihi nou succes en mocht je nog vragen hebben over die capsules vraag t daar gewoon ff na voor de zekerheid!! Good luck
oké ik heb ff op internet rondgesnuffelt lees veel positiefs. maar ook paar mensen die zeggen nog verder weg van huis te zitten. zal ik een gokje wagen? ik heb vaak pech
Ik ben zelf geen voorstander van medicatie slikken om zwanger te worden, maar dat is ieder voor zich. Ik zou idd even afwachten tot je cyclus goed regelmatig is, en vanaf dag 12 tot 18 ongeveer om de dag klussen of dagelijks.. Berichten hierover verschillen heel erg of de spermakwaliteit dan beter is Mocht het dan over paar maandjes nog niet raak zijn, dan kun je altijd kijken naar die pillen en troepjes, maar ik hou daar zelf niet zo van. Je lichaam is bij bijna iedereen prima in staat om zelf zwanger te worden en als ik zie hoe vaak kindjes tegenwoordig van alles hebben (allergiën enz) dat heeft allemaal te maken met alle troep die wij in ons lijf proppen.. Niet echt natuurlijk, maargoed er zijn zoveel dingen niet natuurlijk tegenwoordig maar als ik het even kan ontlopen en hier gewoon op de normale manier zwanger geraakt maar ik heb nooit geen pil geslikt dus hoefde ook niet te ontpillen... Succes met zwanger worden!
Kiraa: Etos Zwanger Worden is geen medicatie. Het zijn foliumzuurtabletten met multivitamines! Neem aan dat jij toch ook wel foliumzuur shebt geslikt? Als je van jezelf een nooie regelmatige cyclus hebt, dan zou ik er niet aanbeginnen trouwens. In die Etos pillen zit namelijk een stofje wat je cyclus reguleert. Als je al regelmatig bent, valt er niks te reguleren en kan het je cyclus juist in de war schoppen. Ik had destijds die grote krengen (het zijn joekels van pillen namelijk) ook geslikt voor twee maanden. Van mezelf een keurige cyclus van 28 dagen, maar met die dingen opeens cyclussen van 34 dagen. Ben er toen gauw weer mee gestopt en had meteen weer een cyclus van 28 dagen. -slik je al foliumzuur? Wel doen hoor! - je kunt ovutestjes gebruiken (bijv Sensitest, te bestellen via internet) - je kunt temperaturen. Liefst anaal vanaf je eerste cyclusdag 's ochtends op hetzelfde tijdstip direct na het ontwaken. Je kunt dit bijhouden op Fertility Friend. Voor de rest: genieten! Gemiddeld staat er een jaar voor het zwanger worden namelijk.
Ik dacht ook altijd mijn eisprong te voelen, maar men heeft mij verteld dat dit bedrieglijk is daar sommige de eisprong voelen aankomen en anderen die steekjes pas voelen als de eisprong voorbij is. Dus niet echt op het moment zelf. Bij ons heeft het enkele maanden geduurd alhoewel ik een regelmatige cyclus had. Toen eens naar de HA gegaan, die zei om te temperaturen en vooral zo veel mogelijk te klussen. Die maand getemperatuurd en elke dag (10 dagen rond te eisprong) geklust en het was raak.
dan kijk ik het nog even aan want voor ik aan de pil begon was ik regelmatig zover ik me herinner lang geleden in mijn puberteit haha zo'n acht jaar aan de pil geweest. en oktober gestopt. dus denk dat ik nogsteeds aan het ontpillen ben. hoop toch dat het snel raak is of deze maand al. vriendlief en ik kunnen niet wachten tot we ons kleintje kunnen bewondere