Beste, ik weet datik hier de mensen mee lastig val. Maar het is van levensbelang dat dit bericht zoveel mogelijk gedeeld en gelezen wordt. onze zoon is overleden aan Co-intoxicatie in september vorig jaar. de periode komt er weer aan, en ik wil niet dat ons ventje voor niets gegaan is, als er ook maar één leven is dat er gered kan worden door de mensen te sensibiliseren door een echt verhaal dan is het het waard! deel alstublieft ons ventje zijn website, lees, leer en waarschuw.... dank je wel Mijn voorpagina - lievejayden.123website.be
Met tranen in mijn ogen heb je ik website bekeken en gelezen.. Ik wilde jou en je gezin heel veel sterkte wensen deze aankomende periode...
Tranen rollen over mijn wangen nu. Heel veel sterkte meid voor jou en je familie! Jayden is nu zeker een mooie ster die over jullie en zijn neefje waakt!
Ik kan me de mediaophef (en zwangerschapspagina ophef) nog goed herinneren.... Wat verschikkelijk dat jullie jonge zoontje er niet meer is Heel veel sterkte deze komende tijd weer....
heel veel sterkte! en heel erg bedankt dat je dit hebt geplaatst ik heb namelijk nog geen co meter geinstaleerd in dit huis. ik ga het morgen meteen regelen!
Oh wat vreselijk echt kippenvel wat een hel ik weet niet wat t is maar ga nu googlen ik ken t niet namelijk.. heel veel sterkte!
verschrikkelijk. met tranen gelezen heel veel sterkte ik heb ook geen co meter en het kwam er steeds niet van.. zo stom na lezen van dit verhaal ga ik er meteen achteraan