Iemand verstand van tv's? (of je mannetje)

Discussion in 'De lounge' started by butterfly1984, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Laatst hier al berichtje geplaatst maar helaas al verwijderd voor ik het echt kon nakijken!:)

Dus even opnieuw.

Wij hebben een plasmatv en als we tv kijken via zo'n humax kastje digitaal), dan zie je dus de "gewone tv" erachter langs gaan, echt vervelend, nu hebben we die dus op sneeuw, dan zie je het niet zo goed, wel als je dichterbij komt.

Dus wie is er hier technisch of wie zijn man is dat en kan mij helpen met dit probleem???

2. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
    Mischien even de kabel van de gewone tv eruit trekken?

3. lalleman

lalleman Actief lid

Jan 9, 2008
    190
    0
    0
    software administrator/software technician
    almelo
    Heb je het aangesloten via een hdmi kabel of via een scart?Ik denk scart aan je verhaal te zien?
    ik heb het ook gehad maar dan het geluid van de decoder erdoorheen horen, ook best irri :D
    Mijn oplossing? scartkabel nakijken of je die in een ander poort van de tv kunt aansluiten, en anders een andere scartkabel gebruiken.
    Dit komt mogelijk dat de scart stoort met je poortje (van de tv en dus ander poortje proberen) en anders is de kabel niet helemaal lekker meer.

4. butterfly1984

scartkabel verwisselen gedaan, maar hielp niet.

5. butterfly1984

6. sweetlady82

sweetlady82 Bekend lid

May 2, 2010
    562
    0
    0
    Leerdam
    heb je 2 scarts in je tv zitten?? anders even die van de gewone kabel eruit halen....mijn man roept dat je de scart van de gewone kabel even eruit moet halen en dus alleen de scart van je digitale erin doen...

7. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

Jan 24, 2010
    1,751
    0
    0
    vriendlief zegt: Als er een antenne kabel gaat vanaf de humax naar de tv, moet die er uit!
    Beeld en geluid gaat via de scartkabel, antenne zorgt voor dubbel beeld omdat je dan 2 ingangen gebruikt.

Hoop dat dit het is voor je!
    Succes!

8. verrassingsei

Jan 24, 2010
    1,751
    0
    0

Denk dat je antennekabel bedoeld, scart heeft er volgens de mijne niet zoveel mee te maken.Wij hebben ook meerdere scarts in onze tv zitten en meerdere scarts in de Humax en niets aan de hand:)

9. sweetlady82

sweetlady82 Bekend lid

May 2, 2010
    562
    0
    0
    Leerdam
    dat bedoelde ik ook er stond toch ook de kabel van je normale tv..

10. butterfly1984

antennekabel eruit halen gedaan, met gevolg dat je dan geen beeld meer hebt.

(antennekabel zit in humaxkastje)

11. Djamila

Djamila Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,221
    3
    0
    Ik lees mee. Wij hebben ook een kastje van Humax en ik zie vaak een andere tekst heel wazig door het beeld lopen.

12. verrassingsei

Jan 24, 2010
    1,751
    0
    0
    de antennekabel van de humax naar de tv en niet de antennekabel die van de muur naar de humax gaat!heb je die eruit gehaald?

13. butterfly1984

de antennekabel die in de muur zit zeg maar, die zit in kastje, die had ik eruit gehaald maar dan doet het het niet meer.
    Ook wel logisch.

djamila, dan moet je de "normale" tv op 0 zetten, dan zie je het niet meer

14. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

liggen de kabels dicht tegen elkaar aan? dan kan je eventueel inslag krijgen..
    geen shielded kabels..?

15. verrassingsei

Jan 24, 2010
    1,751
    0
    0
    oke als je geen antennekabel (dus niet de scart) heb die gaat vanuit je humax naar je tv, dan weet mijn vriend het ook niet meer.
    misschien kabel maatschappij bellen voor advies?

Share This Page