mycrochignon 20

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door toetie83, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    halo dames
    mijn vraag is of er iemand microcignon20 Weet niet meer of je het zo schrijft)gebruikt.
    en of er iemand ervaring mee heeft
    zelf heb/had ik 30 maar werdt /wordt er zo misselijk van zodra ik hem innam dus ik slik hem al voor mijn zwangerschap niet meer.
    ik was gestopt en raakte meteen zwanger en na de bevalling tot nu toe 13 mnd later geen pil meer geslikt omdat ik er zo misselijk van werdt.

liefs loesmari

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik heb de 20 ook gebruikt. Eerst de 30, maar daarmee had ik toch redelijk wat last van bijwerkingen (hoofdpijn, slecht humeur). Met de 20 was dat iets beter, maar echt niet over.

Daarna ben ik overgestapt naar de Yaz24+4, en daar had ik helemaal geen last van..

3. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik heb ook microgynon 30 gehad.
    ik had ook altijd een beetje een onverklaarbare misselijkheid ervan,zelf de huisarts heeft me onderzocht en vond niks.
    Pas toen ik stopte met de pil om zwanger te worden kwam ik erachter dat dat de veroorzaker was

4. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Ik hen mycrogynon 20 geslikt, op advies van de arts omdat het een van de lichtste pillen zou zijn. Voor mij eens maar nooit meer. Binnen een paar dagen na aanvang voelde ik me steeds depressiever worden, kreeg ik last van een constant aanhoudende hoofdpijn en had ik een libido van 0. Mijn partner heeft me bijna gedwongen om ermee te stoppen met die rotzooi zodat ik vooral mezelf weer zou worden.

5. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    pas op, met een laag gedoseerde pil is de kans om erdoorheen zwanger te raken ook groter:)

Deel Deze Pagina