Mijn mannetje en ik willen in het voorjaar weer voor het 'echie' gaan voor een broertje of zusje voor m'n dochter Nu ben ik met de pil gestopt, zodat mijn cyclus weer normaal kan worden. We gebruiken in principe condooms, maar het gebeurt nog wel eens dat we die 'vergeten' en dan voor het zingen de kerk uit doen (jeutje, wat klinkt dat stom!). Nu ben ik dus 1 dag overtijd, ga straks even een testje halen. Maar hoe groot zou die kans nou werkelijk zijn? Zijn er hier dames die zwanger zijn geworden door deze methode? Mijn eerste dochter kwam door de pil heen (niet vergeten/ziek geweest enz) dus het zou me ergens niets verbazen.
Beetje lastig om te zeggen hoe groot de kans is. Ligt er een beetje aan wanneer je het in je cyclus gedaan hebt. Bovendien denk ik dat het er per man aan ligt hoeveel zaad er in het voorvocht (kan) zitten, maar dat weet ik niet zeker.
ja het is idd moeilijk te zeggen,ik lees dat je zo een testje gaat halen,laat je het even weten? groetjes mounia
Nog geen menstruatie te bekennen hier, zal m'n cyclus wel weer op hol zijn. Heb ook nog geen enkel teken van een naderende menstruatie, normaal heb ik de dag ervoor hevige hoofdpijn, nog niets! Wel heb ik veel afscheiding (beetje vies praatje), dat heb ik normaal ook niet echt voor m;n menstruatie.
Nog geen menstruatie te bekennen hier, zal m'n cyclus wel weer op hol zijn. Heb ook nog geen enkel teken van een naderende menstruatie, normaal heb ik de dag ervoor hevige hoofdpijn, nog niets! Wel heb ik veel afscheiding (beetje vies praatje), dat heb ik normaal ook niet echt voor m;n menstruatie.
ja het kan zijn dat je wat later ongestelt word omdat je pasgeleden bent gestopt met de pil,maar je weet het natuurlijk nooit hopelijk kom je snel erachter wat het is,zwanger?of toch ongestelt? spannend!veel succes
Voor het zingen de kerk uit is niet echt de meest betrouwbare vorm van anticonceptie Dus de kans is redelijk aanwezig dat je zwanger wordt als je deze methode toepast.
Nou, het blijft ook spannend. Mijn borsten doen pijn, jeukende tepels (maar ik heb wel vaker last van m'n borsten, ook als ik ongesteld moet worden). Verder nog steeds geen tekenen van een menstruatie, nog steeds geen hoofdpijn of wat dan ook. Ik wacht nog weer even af tot morgen, dan maar weer een testje doen denk ik.
We weten dat het niet veilig is hoor Maar ik was vooral benieuwd naar hoe groot die kans nou werkelijk is. Is een van jullie bijvoorbeeld zo zwanger geraakt? Als ik zwanger zou worden zou het nu sowieso ook welkom zijn hoor, daar niet van
ik weet niet of je an de and van andermans ervaringen de kansen kunt bepalen.elke man heeft weer ander sperma,ervaringen geoeg daarover hier.de een heeft snelle zwemmer,de ander niet....
Tjah ik denk dat het bij iedereen weer anders ligt. Zoals al eerder gezegd is, ligt eraan hoeveel sperma er in het voorvocht zit. Bij sommige vrouwen gaat het maanden-jarenlang goed, en zoals ik ook al een vrouw ken.. die heeft er inmiddels 2 dmv voor het zingen... (wel gewenst)
Ik ben afgelopen zaterdag ongesteld geworden! Een weekje te laat dus. Het zal wel bij het ontpillen gehoord hebben Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties!
't Kan goed gaan, maar er is hier op de site wel iemand die daarvan zwanger is geraakt en we weten ook allemaal dat 't gewoon niet veilig is, omdat er ook zaadcellen in voorvocht zitten. Maar goed, je bent dus ongie, kan idd door de pilstop komen.