Ik vind Myla het leukst, alhoewel ook ik door de y dacht dat het Maila zou worden. (komt idd doordat de y niet aan het begin staat). Om die reden zou ik het zelf dan ook als Mila schrijven, om nergens verwarring over te krijgen. (ons dochtertje heet Nouk, en zelfs dat word door sommige mensen nog uitgesproken als Nauk, terwijl ik van tevoren echt had gedacht dat iedereen wel zou begrijpen dat het "Noek" moest zijn. Ik vind het toch wel een beetje jammer, vooral als ze het later zelf elke keer moet gaan verbeteren).
maar goed van de andere kant: als ik dit van tevoren had geweten had ik het alsnog zo geschreven, omdat ik Noek echt niet mooi vind. Dus misschien moet jij je ook gewoon bij jouw eigen voorkeur houden.
wel grappig ik vraag indd myla of kiki en krijg ik ineens commentaar over de schrijfwijze..... ik vraag alleen welke je leuker vindt.. ik twijfel namelijk niet over de schrijfwijze ik geloof dat ik hier alleen ook niet wijzer uit wordt.. toch bedankt allemaal voor meedenken
Leuker.. nou ja, geen van tweeën dan.. Myla vind ik een rare naam (ik weet niet hoe ik het uit moet spreken, vind het niet mooi staan etc) en Kiki dus een kindernaam. Tja, zo had ik het ook kunnen opschrijven maar dan vind ik mijn 1e post toch leuker
cygnet je hoeft niet perse te posten hoor! tenzij je er beter door voelt om vervelende dingen te schrijven.....Dan gaat het bij mij het ene oor in en het andere weer uit... Maar no hard feelings hoor
Sowieso vind ik Kiki leuker! Moet ook eerlijk bekennen dat ik bij Myla schrijfwijze denk aan Maila uitspraak. Maar uniek is die dan zeker Succes!