Hey dames, ik ben behoorlijk nuchter maar heb nu toch een maansteen besteld via internet. Hebben jullie hier ervaringen en zo ja, positief of niet? gr natascha
ik heb 7 maanden lang een maansteen gedragen maar helaas geen zwangerschap. Ik heb hem inmiddels ook weer afgedaan...
Ik heb hem ook gedragen. Het enige was dat ik precies met Volle Maan mijn eisprong kreeg, maanden achtereen. Maar zwanger ben ik er niet van geworden. En ik heb hem ook afgedaan.
(Volgens mij staat hetzelfde topic ook onder "zwanger worden" ?) Ik heb ook een maansteen gebruikt. Eerst omdat ik maar niet ongesteld werd na pilstop. Op een gegeven moment viel de steen stuk op de grond en twee dagen later werd ik ongesteld. Toeval denk ik... Toen heb ik een (nieuwe) maansteen gebruikt in verband met het zwanger worden. Maar blijkbaar zorgt die maansteen bij mij alleen maar voor regelmatige cyclussen. Bij mij dus geen succesverhaal.
Maansteen.....ik heb geloof ik bijna 3jr een maansteen ring omgehad, die had ik gekregen van een vriendin. Ik had een maansteen in mn tas en portemonee.... En ik had een ketting met een maansteen en die heb ik zelfs een paar keer opnieuw laten opladen. En geen zwangerschap! Ik denk dat het duidelijk is wat mijn mening hierover is
Ik werk veel met edelstenen in mijn sieraden en verdiep me ook in de werking ervan. Of ik er zelf in geloof weet ik niet, maar heb meer zoiets van baat het niet dan schaad het niet Kijk wel goed of je echte maansteen hebt als je het koopt, er wordt namelijk ook maansteen verkocht wat het niet eens is, lijkt er niet eens op. Ook moet je een maansteen ontladen en weer opladen voor de werking. Tevens werkt een maansteen niet als de situatie ongunstig is, als je man bijvoorbeeld geen goede kwaliteit zaad heeft of als er problemen bij jezelf zijn (snap je?) Ook kun je maansteen het beste met andere edelstenen gebruiken die ook voor vruchtbaarheid staan zoals carneool geloof ik, als je nog vragen hebt hoor ik het wel en als je wilt weten welke edelstenen het precies zijn moet je het maar zeggen dan kijk ik even in mijn boekje