3 dagen na ovulatie symptomen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by melanietom1986, Aug 27, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. melanietom1986

melanietom1986 Niet meer actief

#1 melanietom1986, Aug 27, 2016
    Last edited by a moderator: Aug 27, 2016
    hallo allen

we zijn al 3 maanden bezig en deze maand de ovulatietesten gebruikt van Idyl (Dio drogist) iemand ervaring mee?

normaal (volgens de kalender) zou mijn ovulatie afgelopen vrijdag moeten plaatsvinden (gisteren)

afgelopen dinsdag begonnen met testen en woensdag gaf de test positief aan dat mijn eisprong eraan komt (binnen 24-36uur)

woensdag en donderdag dus gemeenschap gehad

!!!!
    oh en ook belangrijk: donderdagmiddag weer test gedaan en toen gaf ie alweer negatief aan.. dus ei is waarschijnlijk woensdag op donderdagnacht geweest?
    .............

vandaag (zaterdag) heb ik een raar gevoel in mijn onderbuik, deze is een beetje opgezet en harder dan normaal

eerste vraag: hebben we op de juiste dagen gemeenschap gehad en is de test betrouwbaar genoeg?

tweede vraag: zijn dit al symptomen van bevruchting?

2. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

Jul 9, 2016
    1,772
    817
    113
    Volgens je test zou je dus donderdag of vrijdag je eisprong hebben. Het is onmogelijk dat je nu al symptomen hebt. Als er al een bevruchting heeft plaatsgevonden dan ben je in het gunstigste geval pas 2 DPO. Of de test betrouwbaar is kan ik je niet zeggen.

3. melanietom1986

melanietom1986 Niet meer actief

dinsdag rond 17.00 gaf de test negatief aan 1 donker streepje en 1 licht streepje

woensdag rond 17.00 gaf de test 2 donkere streepjes en die middag ook veel steken gehad, in mijn lies, links

!!!!
    oh en ook belangrijk: donderdagmiddag weer test gedaan en toen gaf ie alweer negatief aan.. dus ei is waarschijnlijk woensdag op donderdagnacht geweest?

4. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,106
    17,112
    113
    Het hebben van symptomen is inderdaad absoluut onmogelijk. De innesteling is nog niet begonnen, dus er is geen HCG aanwezig nog.

5. wens09

wens09 Fanatiek lid

Dec 1, 2013
    1,028
    224
    63
    Het zijn wel symptomen maar van je eisprong! :) veel vrouwen hebben dan zere borsten, buikpijn, vermoeidheid, pukkels en soms zelfs misselijkheid.

6. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    De test meet je lh piek. De lh piek zorgt ervoor dat een eitje kan springen. Als de test weer negatief is wil dit niet zeggen dwt je eisprong geweest is maar dat je lh piek voorbij is

7. Maagd

Maagd Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Als je woensdag avond positief test dan komt je eisprong binnen 24-36/48 uur (dat laatste zijn de meningen over verdeeld) Je kan dus niet die eerste nacht gelijk een eisprong gehad hebben. Waarschijnlijk pas donderdagvond of vrijdag. Ga dus maar van vrijdag uit.
    Heb je iets van je eisprong gevoeld of temperatuur je er ook bij?

HOe dan ook, donderdag of vrijdag eisprong kun je nu onmogelijk iets voelen. De innesteling is pa 6-10 dagen na je eisprong en daarna komt pas het hcg hormoon die zwangerschapskwaaltjes geeft.
    Wél kun je nu kwaaltjes hebben door de eisprong, en heel vervelend lijken die erg op zwangerschapskwaaltjes.
    Dus nog even 1.5 week geduld hebben

Share This Page