Zo misselijk, wat eten jullie zoal?

Discussion in 'Gezondheid' started by wuppie100, Feb 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wuppie100

wuppie100 Actief lid

Jul 11, 2008
    454
    0
    0
    Ik ben zwanger van de 3e en erg misselijk. Inmiddels ben ik wel zover dat ik minder spuug en mijn maag hele dagen aangeeft dat er eten in moet.... Kleine beetjes dat wel maar ik ben de hele dag aan het eten.

Wat eten jullie zoal op een dag?

2. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Erg vervelend, Ik heb er nooit last van gehad gelukkig.

Beschuit, crackers en kiwi's schijnt te werken en zoveel mogelijk kleine beetjes eten.

3. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

Nov 17, 2011
    1,858
    461
    83
    Been there, done that ;) Vervelend he? Heeft er bij mij wel voor gezorgd dat ik tot 16 weken nauwelijks ben aangekomen dus dat was dan wel weer meegenomen, haha!

Maar wat bij mij goed werkte: cracottes met kaas, Optimel framboos, ananas en rijstewafels

4. Eliseb82

Eliseb82 Actief lid

Jul 17, 2012
    224
    0
    0
    Amsterdam
    Zeeeer vervelend, ben blij dat ik die fase ook voorbij ben! Bij mij hielp niets, behalve toch dooreten (kleine beetjes) - als ik niets at, dan werd het alleen maar erger.

5. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

Jan 23, 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    ooh ik had ook dat ik of lag overtegeven of ik moest blijven eten.. raar maar enige wat helpt..

Ik heb heel veel wit brood naar binnen gewerkt ( ja gewoon droog kleine stukjes per keer) en kleine slokjes cola zodat ik ging boeren en dat verlichte ook wel wat!

cup a soep bepaalde smaken ging ook, vooral de witte smaken zoals asperge en champignons prei en dan heb je meteen weer ff een flinke zout hoeveelheid binnen waardoor je beter vocht opslaat geloof ik.

en de euroshopper crackers van de AH dus die dunne die zo uit elkaar vallen

6. wuppie100

wuppie100 Actief lid

Jul 11, 2008
    454
    0
    0
    Ik heb het bij de vorige zwangerschappen niet zo gehad en ook bij die zwangerschappen ben ik maar 5 en 4,5 kilo aangekomen..... Wel gezonde 7 ponders gebaard hoor ;)

Ben benieuwd hoe dat nu dus zal gaan.
    Ik lust ook bijna niets, geen thee, geen koffie,cola, appelsap zelfs water vind ik niet lekker. Ik drink omdat het moet. Eten doe ik voornamelijk rijstewafels, crackers, geroosterd brood (al komen die nu behoorlijk mn neus uit) fruit,yoghurt, kerstomaatjes en rauwe worteltjes. En dat dus de hele dag door, ik lijk wel een herkauwende koe soms!
    Aan zoetigheid moet ik niet denken, jammer want zo had ik de calorie-inname wat kunnen ophogen ;)

Avondeten kan ik sinds een week weer hebben maar dan wel alleen waar ik trek in heb. Geen gekookte aardappels in elk geval en niet teveel vlees, de meeste groenten staan me niet aan dus ook daarin ben ik nu lastig.

Pppffffffffffff hoop zo dat het snel wegtrekt! Ik wil weer een beetje van eten kunnen genieten.

7. skiwi

skiwi Fanatiek lid

Jun 15, 2012
    4,270
    402
    83
    Female
    Crackers en cola hielpen mij. De hele dag door kleine porties eten.

8. Pinokkio89

Pinokkio89 Niet meer actief

Ik heb eigenlijk overal zin in, tot het moment dat ik het klaar moet gaan maken haha..

Op het moment eet ik veel kleine en makkelijke dingen.. Ontbijtkoek, crackers, sultana, cruesli enzo.. Brood kan ik echt niet meer wegkrijgen..

9. Minerva

Minerva Niet meer actief

Yep. Bij mij net zo. Helaas zit ik er nog middenin. Ik hoop toch wel dat het volgende week wat minder wordt..... Ik probeer vooral "frisse" dingen te eten, zoals (pitloze) druiven, mandarijnen, appels, yoghurt, etc. Het is wel licht verteerbaar, maar ik eet dan ook de hele dag door.

Share This Page