Er staat een foto op mijn "nieuwe" telefoon??

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 26 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Nou ja.. ik heb gisteren mijn nieuwe telefoon gekregen. Een Samsung Galaxy S4. Vandaag het ding maar eens in gebruik genomen en nu zie ik in de galerij een foto staan van iemand die ik dus niet ken. Ik heb nog geen enkele foto genomen sinds ik hem het afgelopen uur uit de verpakking haalde en installeerde.

Ben ik nou gek? Hoort daar een foto te staan dan of niet?

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

Lijkt mij dan of een voorbeeld (al zijn dit meestal geen mensen) of een download of een 2e hands toestel of showmodel...

3. Amare

Amare Niet meer actief

Nee, ik heb dat 1x gehad.
    Kocht een telefoon en stond vol kiekjes van een ander, later bleek dat ze me een toestel mee hadden gegeven dat al eens was gebruikt en terug gebracht door iemand.

4. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Is het niet een van de standaard voorbeeldfoto's?

5. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    Was de garantiezegel nog intact? Nooit een telefoon accepteren waarbij dat niet het geval is!

6. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    het gebeurt weleens idd dat men een gebruikt toestel dat is terug gebracht weer gebruikt bij een volgende klant.ff goed nakijken of het een standaard foto is van het toestel of niet. anders ermee terug . wat ik zou zeggen dat het niet hoort en lijkt op het geen Lise hierboven ook beschrijft.

7. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Mijn man mocht zijn telefoon voor 14 dagen proefperiode gebruiken. Beviel niet,leeggehaald en weer teruggedaan.
    Misschien is deze dus al gebruikt en teruggedaan.

8. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Ja.. hij werd keurig in doosje geleverd en al. Zat netjes dicht ook. Ik heb met T-Mobile gebeld en hij mag retour. Lekker weer, want ik heb dus een nieuwe (kleinere) simkaart gekregen en die past weer niet in mijn oude toestel. Moet ik weer een adapter voor halen in de winkel en dan kan de telefoon weer terug en kan ik weer een nieuwe bestellen. Om het makkelijk te maken ook.

Ergens denk ik; ik wis die foto wel. Het is een duidelijke selfie van iemand en dus geen voorbeeldfoto. Maar ja, straks is dat toestel retour gegaan omdat er iets mee was en zit ik met de rotzooi van een ander. Oh bah zeg.

9. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Of je stuurt hem retour, zij wissen de foto voor jou, doen hem in een nieuw doosje met een nieuwe garantiesticker en sturen hem dan weer naar je terug.

Of is dat heel achterdochtig;)

10. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam

Nee zeker niet achterdochtig.. Dit gaat zeer waarschijnlijk gebeuren.

Ik zou zeggen, wis die foto en hou de telefoon. Je hebt sowieso garantie als ie ineens toch stuk gaat.

11. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Ze sturen hem naar een ander opnieuw op ;)

12. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.214
    1.276
    113
    Centrum Belgiƫ
    Er worden bv ook "refurbished" iPhones verkocht (aan goedkope prijs); vaak weten mensen niet dat dit wil zeggen dat het opgesmukte toestellen zijn, 2e hands als het ware...

13. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen

Het imei nummer noteren en controleren als je het nieuwe toestel krijgen
    *#06# intoesten op je toetsenbord waar je normaal een nummer intoetst om te bellen.

14. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Oh, dat is wel een heel goede tip zeg. Dat zijn toch die cijfers onder de streepjescode?

15. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Dat klopt JustMe, maar je kan het ook op je toestel zelf vinden door
    *#06# in te toetsen

16. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Update; ging gisteren maar naar de winkel om een ander te halen. Doet de galerij het niet. Alleen maar foutmeldingen en alles. En laat ik nu in het toestel zelf een sd kaart vinden van 4gig. Ik heb dus hier op het forum en elders de vraag gesteld of deze er standaard in zit. Dat schijnt niet zo te zijn? Je gaat me toch niet vertellen dat ik wederom een 2e hands toestel te pakken heb he?

17. sydneys

sydneys Niet meer actief

Pfff schande!!!
    Teruggaan naar de winkel en onmiddelijk een nieuwe maar dan ook echt een nieuwe eisen en anders zet je hun hele facebookpagina vol en ga je op alle websites reviews schrijven (zeg je dan)

Neem dan wel niet de 4giga sd kaart mee,kijk of je thuis eentje hebt van 500mb. Zeg je dat die erin zat :)

18. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Ik schiet er wel van in de lach, zo absurd vind ik het dus... dit kan echt niet

19. Vagans

Vagans Niet meer actief

Dit!

Deel Deze Pagina