Wellicht zou je dan eens kunnen proberen via Windows Update te kijken of er nieuwe updates zijn en na het installeren van die updates kijken of het probleem er dan nog is? Ik bekijk nu de pagina met Internet Explorer 9 die volledig up to date is en ik krijg geen meldingen. Zwangerschapspagina heb ik niet eens bij mijn vertrouwde websites staan. Met Safari, Firefox en Google Chrome heb ik er ook geen last van trouwens. Lotte
Hier nu ook weer nergens last van, heel vaag, laatste keer dat hij een update van windows had hierzo was een paar dagen geleden, daarvoor was het al, daarna ook nog zoals vanmorgen dus maar nu vanavond weer niet. Heel apart eigenlijk ! Haha.
willen jullie nog een printscreen hebben? Ik heb het nl ook regelmatig, net weer aantal keer. Dus ga nu maar zp bij de beveiligde websites zetten.
Ik krijg regelmatig een andere melding, toevallig nu niet (5 min geleden nog wel) maar iets als: kan een invoegtoepassing niet uitvoeren, controleer internet explorer op conflicten. Dit heb ik op geen enkele andere site, alleen hier?
Hier nu al een week weer helemaal geen last van gehad en heb niets veranderd aan 'vertrouwde'/'veilige' sites ofzoiets . Maar misschien moet ik het even afkloppen !
Er wordt hier gerefereerd naar de beveiligingsinstellingen in internetopties. Volgens mijn vriend (ICT-er) kan dat betekenen dat er eventueel onveilige reclame op een site staat waar internet explorer voor waarschuwt. Dus zomaar als veilige site toevoegen durf ik ook niet eigenlijk. Wel irritant die balk boven in beeld steeds.