mystery center parcs voor over 2 weken

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door cw26, 8 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Zou het niet doen... Er heerst een extreme muggenplaag daar. Je doet geen oog dicht. Mocht je het wel doen, neem dan voorzorgsmaatregelen in de vorm van Deet en een klamboe mee. Dat is écht geen overbodige luxe. Ook kun je naar de klantenservice gaan en dan komen ze in je huisje sprayen; maar dan nog zijn ze er. En dan niet 3 of 4. Maar 300 of 400. Ik maak geen grapje. We zijn net terug en een vriendin van mij (zit wel in een ander huisje op een andere plek in het park) zit er nu ook en heeft hetzelfde.

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.968
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Volgens mij heerst er overal een muggenplaag bij centerparcs. Het ligt overal vol in de bossen met veel water rondom ;)
    Wij waren in 1ste week mei in kempervennen en daar hadden we ook veel muggen.

3. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Oh god :D

We nemen ons eigen campingbedje mee en idd ook een klamboe. Maar ik pak ook even de electrische vliegenmepper in haha.

Dankjewel voor de tip!

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Haha wij de eerste week van mei in de Eemhof en daar ook :p Was echt belachelijk al die muggen, heb er nog nooit zoveel bij elkaar gezien. Maar ergens wel logisch met de watertjes en bossen.

Deel Deze Pagina