Mystery centerparcs

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tammiepammie, 21 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tammiepammie

tammiepammie Actief lid

24 sep 2012
    167
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hallo,

Wij gaan eind maart een midweek naar een mysterypark van centerpars, ik ben zo benieuwd waar we terecht komen gaan er nog meer mensen binnenkort? Weten jullie al welke park? wanneer hoorde jullie waar jullie heen gingen? En waar kwamen jullie terecht en wat voor soort huisje?

2. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    wij hebben dat in het verleden gedaan en de eerste keer waren we op de eemhof en de tweede keer op heiderbos. een paar dagen voor vertrek weet je de bestemming.

3. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Wij hebben het 1x gedaan.
    Kwamen op de Eemhof.
    We hadden een tweepersoons appartement.

We hoorde het een week van te voren volgens mij.

Fijne vakantie alvast!

4. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Wij zijn afgelopen november ook naar een mysterypark geweest. 2 weken van te voren geboekt en binnen een week wisten we al waar we terecht kwamen; Heijderbos, premium klasse.
    Was echt heel leuk!
    Heb weer geboekt, een midweekje, de 1e week van april!
    Ben benieuwd waar we terecht gaan komen!( en waar jij terecht komt ts ☺)
    Het was lekker goedkoop deze keer, voor met zn 3en 174,95. 😊

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Oh Eemhof hebben wij gedaan toen onze dochter 5 maanden oud was. Heb tien bewust vip gekozen.( ze sliep nog veel natuurlijk)
    Dat was echt suuuuper!!! Zo aan die haven, groot en luxe appartement.

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Leuk! Wij gingen vorig jaar een week naar een mysterie park. Ook in maart. We kwamen bij de Vossemeren terecht. We kregen het 2 weken van tevoren te horen. We kregen met z'n vieren een 8 persoons premium huisje. :)

7. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Persoonlijk vind ik het een van de mindere parken.
    Voornamelijk omdat er eigenlijk niks overdekt is zoals bij de andere parken.

Inderdaad wel een erg mooie locatie maar ik vind alles veel te ver weg.
    Je zat zo een half uur in de auto om naar de dichts bijzijnde plaats te gaan.

Zal er niet zo zelf voor kiezen zeg maar ;)
    Evengoed wel een heerlijke tijd gehad :)

8. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Beeb, het ging ons voornamelijk om de luxe acco. We zijn niet van het park af geweest. Nu is ze een stuk ouder en dan snap ik dat er betere faciliteiten/ ligging moeten zijn. 😊
    Heb uren liggen bubbelen in dat bad terwijl die kleine sliep. 😊

9. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Hi wij hebben een meerdere kern mysterie gedaan meestal 4 dagen van te voren hoor je waar je heen gaat en wat voor huisje. Soms heb je ook een premium of vip huisje altijd een leuke verrassing.
    We gaan nu naar meerdal. Bewust geboekt omdat ze daar een indook speeltuin hebben.

10. tammiepammie

tammiepammie Actief lid

24 sep 2012
    167
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ik vind het erg spannend waar we terecht komen. na het midweekje gaan we meteen een weekje naar erperheide daar zijn we vorige jaar een keer geweest, erg mooi park Een heel mooi indoornspeeltuin, hoop niet dat we daar terecht komen met de mystery want anders moeten we anderhalve week naar erperheide hahaha, maar volgens mij komt erperheide niet vaak voor toch bij een mystery?

11. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Ben wel benieuwd of je ook wel eens echt goede huisjes krijgt via dit. Als we zelf boeken dan doen we vaak VIP of Eden en het liefst zo groot mogelijk. Ik ben gek op de parken maar vind de accomodaties altijd erg tegenvallen. Klein, niet zo luxe en een beetje vergane glorie. Zo jammer omdat de rest van het park altijd leuk is. Ben dus bang dat als je via mystery boekt je de echt simpele huisjes krijgt. Maar misschien valt het wel mee???

12. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Soms heb je geluk met de huisjes. Vrienden van ons hebben al een.paar keer luxe gekregen.

Volgens mij doet eperheiden en port Zeeland niet mee maar dat weet ik niet zeker. In ieder geval de beste parken doen mee.

13. tammiepammie

tammiepammie Actief lid

24 sep 2012
    167
    8
    18
    NULL
    NULL
    Erperheide en port zeelanden doen mee

14. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Die doen idd mee, en je krijgt bijna altijd een comfort huisje, dus de meest eenvoudige. Premium ook weleens en VIP echt zelden.

15. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.510
    175
    63
    Hoe kun je die mystery park boeken dan.? Kan het niet vinden op de website van CP.

16. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

17. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

4 jan 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Al meermaals geboekt en meestal heijderbos, maar gelukkig is dat ons favoriete park. Ook weleens Vossemeren gehad, ook erg leuk. De huisjes boeien me niet zo. Daar proberen we zo weinig mogelijk te zijn. De prijzen zijn leuk en de parken zijn verder kindvriendelijk en de kinderen die genieten dan ook volop.

18. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Wij hebben het 1x gedaan en kwamen in Belgie,Erperheide terecht.Superrr! Waren we erg blij mee

19. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    O wat klinkt dat leuk Hoe kan je zoiets boeken
    Gingen vroeger wel een paar x per jaar omdat familie er werkte en dan kreeg je flinke korting maar nu al jaren niet geweest

20. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Laats gedaan en zaten toen op vossemeren, super leuk! Ook een upgrade van ons huisje. Ga binnenkort weer een mystery boeken, vind de spanning ervoor heel leuk!

Deel Deze Pagina