Wie heeft er wel eens hoogzomer een mystery park van CP geboekt en bezocht? Waar kwam je terecht en hoeveel persoonshuisje had je geboekt en wat heb je uiteindelijk gekregen? Na lang wikken en wegen hebben we voor de zomervakantie een mystery park geboekt op kosten van mijn vader. We gaan met ons 5jes. Mijn vader, mijn broer en met mijn man en zoontje van 6. we hebben een 8 persoons bungalow geboekt omdat 6 persoons al niet meer boekbaar was in die periode. Ik ben heel benieuwd waar we terecht komen, nog een week of 6 wachten
3 keer gedaan en 3 keer super goed bevallen!! 3 x 4 persoonshuisje. 2 x ook in 4 persoon gekomen. 1 keer in een 6.
wij hebben twee keer met vier personen geboekt. We zijn twee keer uitgekomen op Meerdal in America (Limburg).
2 keer gedaan. 1e keer 4 persoons geboekt, 5 persoons-premium op de eemhof gekregen. 2e keer 6 persoons geboekt en 6 persoons comfort gekregen op heijderbos. Ik vind het een mooie besparing als het je niet uit maakt waar je terecht komt. Oeps niet in het hoogseizoen
Wij 2 keer.. eerste keer erperheide in een 5 persoons comfort en we hebben gisteren te horen gekregen dat we naar het heijderbos gaan 4 persoons premium
1x premium 6 persoons kempervennen 1x premium 6 persoons huttenheugte 1x premium 8 persoons meerdal 1x Vip 4 persoons heijderbos Tot nu toe altijd goed bevallen.
Leuk! Veel plezier Maar dat weet je nu al? Das vroeg Ben benieuwd hoe lang het bij ons duurt voor we het horen....
Nog 2 weken tot vertrek, ben benieuwd wanneer ik de post van cp kan verwachten en waar we terecht komen. Spannend!