binnenekort heerlijk weekje naar de zon. wat nemen jullie mee in de auto voor lekkers? ik dacht al aan broodjes,pakjes drinken,snoeptomaatjes,appel,koekje
Ik maak een stuk of wat fruitsalades. Ook een 2 flesjes smoothies. Natuurlijk wat broodjes en drinken. Maar ook wat snoepjes en een zakje chips voor beide mannen. En wij stoppen ook onderweg. Even een ijsje eten bij een tankstation of op de terugweg lekkere vette hap bij de burger king richting Keulen.
Water, veel water. Of alleszins flessen die we terug kunnen vullen. En bij vertrek nemen we alle beleg dat we nog in huis hebben mee. We stoppen dan onderweg bij een tankstation (in Frankrijk), kopen een vers stokbrood en kunnen dan héérlijk picknicken. Gekookte eieren doen het hem ook bij de picknick . Snoep of fruit nemen we eigenlijk nooit mee, of er moet nog fruit over zijn en op moeten (we nemen altijd een elektrische koelbox mee, dus dat kan er dan wel bij). Een enkel keertje als het echt warm is, kopen we een ijsje onderweg. Meestal stoppen we overigens ook al een keertje in Luxemburg en daar kopen we een paar koffiekoeken voor ontbijt (wij vertrekken meestal om 5 à 6 uur 's ochtends). Die "vette hap" is voor als we thuis zijn . Dan gaan we meestal eerst de koffers thuis afzetten en daarna rijden we richting kebabzaak . Ik heb 9 van de 10 keer immers toch geen eten meer in huis en de frigo is na 1 à 2 weken afwezigheid ook leeg. Met heengaan heb ik meestal een pot vers gemaakte spaghettisaus bij en eten we de eerste dag spaghetti. Of we gaan op zoek naar een leuk restaurantje.
voor de kinderen: knijpfruit komkommer flesje water voor ieder pakjes melk + wicky Boterhammen gebakken ei appeltjes/bananen sultana
Komkommer zakjes chips bifiworstjes niet te veel snoep, worden ze snel misselijk van paprika belegdd broodjes
belegde bolletjes sultana chips koekjes snoepjes koffiebroodjes cola water slimpie redbull voor manlief (we rijden in de nacht)
koffie en thee bekers water en ranja appelsap bolletjes koekjes snoepjes wc papier re serve kleding 2x kids fruit