Mystery Popstars 2010

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Roozjuh, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Elke keer toch afvragen wie het nou zijn.
    De eerste Mystery Popstar van 2010 is bekend: Jeroen Post.

Het 'engels-talige' duo: ????
    Heb zo'n idee dat ze niet engels zijn maar zo hollands als maar kan. Hun engels is redelijk slecht uitgesproken.

Vrouwlijke Mystery Popstar: Nog niet bekend maar weet bijna zeker dat dit Sharon Kips is!

Mensen die dit ook volgen????

2. Lyst

Lyst Bekend lid

29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Ik kijk het ook (eigenlijk keek, nu wordt m'n "fright night" op die avond uitgezonden, dat kijk ik liever)
    Ik vind ook dat hun engels slecht is uitgesproken, en ik heb geen idee wie het zouden kunnen zijn.

Ik weet ook niet wie die vrouwelijke zou kunnen zijn, maar in het voorstukje vond ik haar stem wel mooi.

Ik heb geen idee wie Sharon Kips is :D

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Sharon Kips is dat getinte meisje uit x factor 2007 met een belachelijke mooie stem

4. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    En die van vanavond dan? Geen flauw idee, klonk achterhoeks. En zei niet bekend te zijn, dus waarschijnlijk weer 'zoon van..'

5. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    de vrouwelijke weet ik ook bijna zeker dat het sharon kips is, zo herkenbaar die stem!

die van vanavond denk ik ook zoon van een bekende zanger/zangeres, maar van wie?

6. Female

Female Niet meer actief

ik volg popstars nu ook maar vind dat mystery popstar gebeuren echt ontzettend triest, wat een nep-show zeg.
    Samen met alle kneuzen die auditie komen doen haalt dit het programma echt ver naar beneden.

Maar de fatsoenlijke/ goede audities zijn wel leuk hoor, daarom kijk ik ook, de rest probeer ik me niet aan te storen of ik zet het geluid uit :D

7. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik vind op zich t idee van die mysterie popstars wel grappig, maar t wordt veel te veel overdreven. 'Iedereen praat erover'..nou dat valt nou ook wel weer mee haha

8. Leliana

Leliana Niet meer actief

André Hazes ... ?:(
    Dat kwam in mij op toen ik hem hoorde!
    Aan het haar te zien (lang) wel .. maar weet 't niet zeker!

9. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    ik dacht dat de mystery van vanavond Levi ... van onm is.

Maarja hij zei dat hij niet bekend was.. Dus dat kan dan weer niet..

10. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Nee toch, Dre is toch best klein en dit was een behoorlijk lange kerel. En ik vond m een aardig achterhoeks accent hebben.

11. 4days

4days Niet meer actief

Hier sluit ik me bij aan. Echt kansloos...

12. Leliana

Leliana Niet meer actief

hmmm, dat is waar ... ik dacht dat dreetje inmiddels wel een groeispurt had gehad!! :p

Ach, ik weet het niet .. zapte er toevallig langs en hij kwam gelijk in me op!

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    hier ook mee eens!!!
    Vindt dat hele FLOPSTARS echt totaal kansloos en dat ze nu weer met mysterie gasten werken...en blijkbaar nog steeds slechte auditie's uitmelken die tijd hebben we wel gehad nu...
    ik heb het dit jaar nog niet eens 1x gekeken..

14. ChristelAileen

ChristelAileen Actief lid

26 aug 2009
    348
    0
    0
    Flopstars :D:D Geweldig!
    Sluit ik me totaal bij aan!

15. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

vind dat mysterie gedoe ook niet leuk

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Sharon Kips ben ik gewoon heel zeker van
    Die van gister avond heb ik echt geen flauw idee. Hij was lang, blond lang haar, leek wel iets van uitgroei ofzo van een haarkleur. Ben benieuwd. 'Zoon van...' zou heel goed kunnen! maarja van wie dan :p Zoon van Rene Froger lijkt me niet, die jongens zijn nog niet zo oud en die Danny is niet zo lang als die Mystery Popstar van gister (en niet blond :)) Idem met Dreetje. Dies ook niet zo heel lang (en niet zo dun als die Mystery Popstar)

17. tricia82

tricia82 Niet meer actief

vind het persoonlijk raar dat sharon kips mee mag doen terwijl ze al een keer zo'n programma gewonnen heeft.
    net als Dewi en Robin dat die mee deden de vorige keer zo overdreven.
    zoals charlotte was een leuke verrassings en dan vind ik het ook niet erg dat ze als bekende nederlander mysteries mee doen.

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ben ik het wel mee eens. Als het werkelijk Sharon Kips is dan zou het echt erg zijn. Want inderdaad zij heeft al gewonnen vorige keer. Haar kans is geweest. Nu tijd voor frisse wind. Dat Jeroen post mee doet, tja niet echt mening nog over. Ook hij heeft zn kans gehad (hij zat in een boyband) maar hij zei ook dat ie gewoon voor de lol mee doet om te kijken of hij t nog heeft. En hij heeft zich ook direct bekend gemaakt.

19. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik weet niet wie de mysterie van deze week is. Ik meende ook licht een accent te horen (oosten des lands?). Bekende familie? Geen idee.

@Tricia, Van mij hoeft het ook niet zo. Ben het wel met je eens. Charlotte vond ik ook een leuke verrassing, maar was wel blij dat ze er op een gegeven moment uitging, toen was ik wel klaar met haar.

Dewi gunde ik het wel. Zij is te goed om zo in de vergetelheid te raken. Maar ik hoor nu niks meer van d'r, dus ben bang dat het niet heeft geholpen.

20. tricia82

tricia82 Niet meer actief

ja charlotte zat aan haar max en er waren gewoon betere dan zij.
    jeroen post heb ik ook geen mening over vind het wel leuk dat hij zich meteen bekend maakte.
    moest wel even een paar keer knipperen voor dat ik zag wie het was hahaha

Deel Deze Pagina